واکنش مدیران پاری‌سن‌ژرمن به عدم حضور مسی در فهرست توپ طلا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیران پاری‌سن‌ژرمن تصمیم جدید در مورد لیونل مسی گرفته‌اند و توجهی به عدم حضور او در فهرست توپ طلا ندارند.

لیونل مسی مترادف با فوتبال است و برای بسیاری او بهترین بازیکن تاریخ است. با این حال، یک خبر همه طرفداران این ورزش را شگفت زده کرد: برای اولین بار پس از ۱۷ سال، این بازیکن آرژانتینی از نامزدهای کسب توپ طلا کنار گذاشته شد، جایزه‌ای که لئو به عنوان رکوددار آن با ۷ بار بردن شناخته می‌شود.

با وجود این ناکامی، پاری‌سن‌ژرمن همچنان به کیفیت و استعداد ستاره آرژانتینی خود اعتماد کامل دارد. به گزارش روزنامه اکیپ، سران تیم پاریسی با اتفاق آرا تصمیم گرفتند که پس از پایان پنجره نقل و انتقالات (اول سپتامبر) با نمایندگان مسی جلسه بگذارند تا مذاکرات برای تمدید قرارداد او آغاز شود.

این روزنامه نوشت: «پاریس در هفته‌های اخیر نشانه‌های مثبتی برای بحث در مورد قرارداد جدید نشان داده است، زیرا بند تمدید یک ساله در قرارداد وجود دارد و هر دو طرف نیز برای اعمال این بند توافق دارند. مدیران پی‌اس‌جی همچنین قصد دارند برای طولانی‌تر شدن مدت حضور دو چهره دیگر در تیم به رهبری کریستف گالتیه، اقدام کنند: مارکینیوس، مدافع برزیلی و مارکو وراتی، هافبک ایتالیایی.

لیونل مسی فصل گذشته پس از جدایی از بارسلونا پس از دورانی طولانی مدت، یک سال جدید را تجربه کرد. او در اولین سال حضورش با پیراهن پاری‌سن‌ژرمن، اگرچه در کسب لیگ قهرمانان ناکام ماند (در مرحله یک هشتم نهایی مقابل رئال مادرید شکست خوردند)، اما جام قهرمانی لیگ یک فرانسه را بالای سر برد. در مجموع ۳۴ بازی انجام داد که در آنها ۱۱ گل به ثمر رساند. (۵ گل در لیگ قهرمانان بودند)، ضمن اینکه او ۱۵ پاس گل داد (همه در مسابقات داخلی).

اکیپ همچنین گزارش می‌دهد که در حال حاضر احتمال بازگشت مسی به بارسلونا، جایی که او اسطوره‌ای زنده به عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه شناخته می‌شود، قطعی نیست. از زمانی که لئو از کاتالونیا رفته هیچ تماسی با بارسلونا یا لاپورتا نداشته است. هر خبری غیر از این کذب است.

اگرچه سنگ بنای پروژه پاری‌سن‌ژرمن اکنون کیلیان امباپه است، اما به نظر می‌رسد تغییر سیستمی که کریستوف گالتیه (۲-۵-۳) از آن حمایت می‌کند کاملاً با روش بازی مسی مطابقت دارد و او فضای بیشتری برای حرکت در خط حمله دارد. درست پشت دو مهاجم تیم که در بیشتر موقعیت‌ها نیمار و امباپه خواهند بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی