نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
۴ |
۵
صالح حردانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

صالح حردانی مدافع ریز نقش تیم استقلال شرایط حضور در بازی با سپاهان را داشت اما ظاهراً با در نظر گرفتن برخی مسائل خودش نخواسته به میدان برود.

از اردوی تیم استقلال خبر می‌رسد صالح حردانی در شرایط نسبتا خوبی به سر می‌برد و مصدومیت جزئی خودش را نیز پشت سر گذاشته است. مدافع ۲۳ ساله تیم استقلال که در نیم فصل دوم لیگ برتر گذشته به جمع آبی پوشان پیوست بعد از ۱۴ بازی به مدت ۹۱۲ دقیقه در ترکیب آبی پوشان استقلال به اردوی تیم ملی نیز دعوت شد و از شاگردان مورد اعتماد دراگان اسکوچیچ به شمار می رود.

این بازیکن در روزهای پایانی تمرینات پیش فصل استقلال دچار مصدومیت جزئی شده و به همین خاطر اعلام شد قادر به همراهی استقلال در دیدار مقابل سپاهان نیست.

از نزدیکان به اردوی تیم استقلال خبر می‌رسد مصدومیت حردانی چندان جدی نبوده و حتی می توانست استقلال را برای یک نیمه در دیدار مقابل سپاهان همراهی کند اما ظاهراً برخی مسائل مانع از ریسک کردن حردانی شده است.

با توجه به فاصله کم باقی مانده تا شروع مسابقات جام جهانی که حدود سه ماه دیگر (اواخر آبان در دوحه قطر) آغاز میشود، صالح حردانی که جزو بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی به شمار می‌رود نخواسته در این باره ریسک کرده و شرایطی برای خودش ایجاد کند که شاید مصدومیتش تشدید شود.

او برای بازی در جام جهانی حساب ویژه ای روی رقابتهای پیش رو باز کرده و می خواهد هر طور شده با سلامت کامل به آن رقابتها برسد. به همین خاطر حردانی فعلا منتظر است تا به آمادگی صد درصد دست پیدا کند و بدون هیچگونه ریسک و خطری دوباره برای استقلال به میدان برود.

شایان ذکر است؛ صالح حردانی در مسابقات مقدماتی جام جهانی در دو بازی مقابل سوریه و امارات به ترتیب ۴۴ و ۳۱ دقیقه به عنوان بازیکن جانشین در ترکیب تیم ملی فوتبال کشورمان به میدان رفت که هر دو دیدار با نتیجه مشابه یک بر صفر به نفع تیم ملی فوتبال کشورمان به پایان رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • لیدا IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    استقلال
  • شایان حمیدی IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    منتظر دربی هستیم
  • محمد هاشمی IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    کلا فوتبالیست ها به فکر خودشون هستن تا تیم و هواداران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی