نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
وحید قلیچ
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به تازگی رضا رجبی پیشکسوت استقلال صحبت‌هایی علیه وحید قلیچ مطرح کرد که باعث دلخوری پیشکسوت پرسپولیس شده است.

رضا رجبی به تازگی ضمن انتقاد از ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال گفت: ما دربازی استقلال برابر سپاهان اصفهان، نه نظم و انضباط تیمی دیدیم، نه تعویضی بر مبنای تغییر و بهبود! پس چرا مربی خارجی می‌آوریم؟ جالب است وحید قلیچ که به‌ درد جوک گفتن در فضای مجازی می‌خورد، می‌گوید ساپینتو امسال بهترین سرمربی ایران است. تو از کجا ساپینتو را می‌شناسی؟

وحید قلیچ اما در جواب رضا رجبی می‌گوید: اتفاقا من جوک‌های خیلی قشنگ تری هم بلدم تعریف کنم. لطیفه‌هایی که همه ایران بخندند و کیف کنند اما حرمت داری می‌کنم.

او ادامه می‌دهد: آقای رضا رجبی من و شما در تهرانسر بودیم و به حرمت همان نان و نمکی که با هم خوردیم حرفی نمی‌زنم و احترام می‌گذارم اما اگر بار دیگر بی دلیل و با دلیل اسم من را بیاوری آن وقت دهانم باز می‌شود و ... امیدوارم این آخرین باری باشد که از من مایه می‌گذارید.

دروازه بان اسبق پرسپولیس باز حرف خود در دفاع از ساپینتو را تکرار کرده و خاطرنشان می‌کند: من تعریف ساپینتو را شنیدم و گفتم می‌تواند بهترین سرمربی لیگ برتر شود وگرنه پسرخاله او نیستم! من نمی‌دانم چرا این حرف من به یک بازیکن اسبق استقلال برخورده است؟ فقط همین را می‌دانم که اگر ساپینتو را بردارند یا اخراج کنند، رضا رجبی را به جای او به عنوان سرمربی استقلال انتخاب نخواهند کرد.

از قلیچ درباره بازی پرسپولیس و ذوب آهن می‌پرسیم که می‌گوید: اولین بازی همیشه سخت است و این برای استقلال و پرسپولیس هم بوده است. زمان ما علی پروین همیشه قبل از اولین بازی در لیگ و شروع مسابقات می‌گفت این بازی مثل دعوا می‌ماند! شما باید مشت اول را محکم بزنید تا برنده دعوا شوید و متأسفانه پرسپولیس نتوانست مشت اول را محکم بزند.

آقای رجبی! حرمت نان و نمکی که با هم در تهرانسر خوردیم را نگه می دارم/ من پسرخاله ساپینتو نیستم!/ جوک های قشنگ تری هم بلدم تعریف کنم

او از عملکرد ذوبی‌ها هم تعریف کرده و ادامه می‌دهد: البته نباید از عملکرد دفاعی ذوب آهن بی تفاوت گذشت. شاگردان مهدی تارتار پس از ۱۰ نفره شدن خیلی عالی دفاع کردند و اجازه ندادند پرسپولیس به گل برسد. تیم‌های مهدی تارتار در این چند سال گذشته معمولا کم گل می‌خورند و خیلی خوب دفاع می‌کنند. هر چند پرسپولیس هم می‌توانست برنده بازی باشد.

دروازه بان پیشین پرسپولیس ضمن اشاره به قدرت تیم فولاد خوزستان حریف هفته آینده پرسپولیس یادآور می‌شود: فولاد خوزستان تیم پرمهره و به مراتب حریف سرسخت تری نسبت به ذوب آهن اصفهان است. پرسپولیس باید مراقب ضد حملات و به ویژه ضربات ایستگاهی تیم نکونام باشد. این تیم معمولا خیلی خوب ضربه کاشته می‌زند و نباید پشت محوطه جریمه خودمان روی بازیکنان این تیم خطا کنیم.

وحید قلیچ در پایان می‌گوید: متأسفانه هفته اول لیگ را به بهانه بلیت فروشی بدون تماشاگر برگزار کردیم. من نمی‌دانم این دلیل واقعی بدون تماشاگرشدن بازی‌ها بوده یا نه اما آنچه می‌دانم این است که فوتبال بدون تماشاگر مفهومی‌ندارد. یعنی چی استادیوم‌ها خالی باشد و اجازه ندهند کسی به ورزشگاه برود. دو سال تمام کُرونا بود و بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شد. این وسط تیم‌هایی مثل پرسپولیس ضرر می‌کنند که بیشترین تماشاگر را در ایران دارند. امیدوارم مسابقات هفته دوم به دلایل خنده دار بدون تماشاگر نشود و تیم‌ها خودشان باید اقدامات لازم را در این راستا انجام دهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • محمد رسولی IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    ایولا اقای یکتا. مصاحبه خوبی بود
  • علی IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    درود بر وحید خان قلیچ .واقعا نمیدونی چرا به یک پیشکسوت استقلال برخورده وحید خان؟چون رجبی با همه مربیهای دنیا زاویه داره غیر از امیر قلعه نوعی حالا خودتون پیدا کنید سن خیار فروش را
  • محمدرضا CY ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    وحید قلیچ بعد از سوشا مکانی اسطوره ما استقلالیها هست ادم با سواد و بزرگیه
  • بستوزن لنگ IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    توکدوم رستوران نون ونمک میخوردین نکنه نوشیدنیش هم آب نمک بوده قلیچ جوووووووون
  • عباس IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    اقا قلیچ یکجا تمامش کن مردم خسته شدند از این همه اراجیف و فلسفه بافیت اخه اگه چیزی بلدی رو کن فقط حرفها میزنی
  • مهران IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    ذوب آهن بازیکنا اسمی نداشت ولی عالی بودن یه نیمه10نفره
    • تاجی IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
      البته فهم فوتبالیت فقط امسال پور علی گنجی رو اسمی میدونه.. برو دوباره اسکواد سپاهان و ببین.. در حد الهلال بسته شده.. چی میگین شماها.. شماها کجایین باز..
  • حسینHD IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    هر کی نظری دارد به رجبی چه ربطی دار؟؟
  • کوهمره_جروق IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    قلیچ تو هم حرمت خودت نگه دار.همه میدونن تو بد دهن هستی لازم نیست ثابت کنی.مردک استقلالی دست بردار نیست.درویش باید به این شعبون بی مخ یه پولی بده تا دهنش ببنده.
  • منطقی باشیم US ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    بدا به حال فوتبالی که پیشکسوتان دو تیم معروفش قلیچ و ممد نوری و برادران فنونی‌زاده باشن که جز چرندیات چیز دیگه ای بلد نیستن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی