یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
۱۴ |
۴
سفره‌ای بی‌مزاحم پهن است؛ نوش جان مدیر، دلال و رمال!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در این مملکت که در برخی مسائل مو را از ماست بیرون می‌کشند در فسادهای فوتبال که منشأ اکثرشان مثل روز روشن است نمی‌دانیم چرا تحقیق و تفحصی صورت نمی‌گیرد؟!

آرش محمدی؛ اگر فقط یکبار پول‌هایی که در این فوتبال حیف و میل شد موشکافانه مورد بررسی قرار می گرفت و باعث و بانی اش پیدا می شد شاید دیگر شاهد تکرار چندین باره چنین فاجعه‌هایی نبودیم. 

نمونه اش همین استراماچونی که دیروز حکمش تأیید شد و حالا باشگاه استقلال برای نیم فصل باید یک میلیون و چهارصد هزار دلار به او پرداخت کند؛ مبلغی حدود چهل و چند میلیارد تومان.

مثال‌هایی از این دست در فوتبال ما فراوان است؛ از سرآمد همه کلاش‌های اروپا «ویلموتس» بگیر تا استوکس، بودیمیر، رادوشویچ و ... اما جالب اینجاست که عاملان و مقصران هیچ یک از این پرونده‌های میلیاردی به مردم معرفی نشد و اگر شد ککی از کسی گزیده نشد.

نمی‌دانیم در این مملکت که در برخی مسائل مو را از ماست بیرون می‌کشند در فسادهای فوتبال که منشأ اکثرشان مثل روز روشن است چرا تحقیق و تفحصی صورت نمی‌گیرد و اگر می‌گیرد چرا هیچ نتیجه‌ای در پی ندارد که لااقل درس عبرت دیگران شود. 

سفره‌ای بی‌مزاحم پهن است و مدیر و دلال و رمال دور هم می‌خورند و می‌برند صدای کسی هم درنمی‌آید. آن صداهایی هم که گه‌گاه درمی‌آید در نطفه خفه می‌شود. بالاخره صاحب زر، زورش هم زیاد است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساوالان IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    وقتی فوتبال دولتی هست.. و حیاط خلوت عده ای که هیچی از فوتبال نمی دانند. و می ایند مشهور می شوند می روند.و هیچ مدیری اخر کار سوال جواب نمی شود. حتما حیف میل در انجا صورت می گیرد. تا بحال کدام مدیر را بازخواست کرده اند که چرا بدهی بالا اوردی.. باور کنید اگر مدیر اول کاری بگویند اخر کار تراز نامه مالی باید بدهی هیچ کس در ایران حتی ساکت سپاهانی مدیر نمی شود تا تیما خصوصی نشود .. این هرج مرج همیشه خواهد بود.. هیچ فرد صاحب تیم برای یک پا مرغی 1میلیون لادر نمی دهد. بازیکن اوردند ایران 500هزار دلار رفته خارج از ایرا 50هزار دلار قیمت واقعی اش بازی کرده... تیم ها دولتی هستند . و نظارتی نیست .بنظرتان حکومت از استقلال دست بر می دارد. انوقت یتیم می شود....
    • امیر علی IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
      همین هفته پیش سرباز بنده خدا نقطه صفر مرزی کشته شد چطور بازیکن استقلال تو ۶ماه که هیچ رقمه نمیتونه کسری خدمت بگیره معافیت گرفته اینا همش زد بند دلالی نیست پس چیه لعنت به شماها مگر سربازی که دو سال با همه سختی ها باید سر کن دلش نمی خواد معافیت بگیره قانون هم واستون مسخره بازی
  • ساوالان........... ادامه متن بالا IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    وقتی خود دولت یک فرد نظامی و یا غیر فوتبالی را مدیر می کند . باید هم ساکت باشد.. اکثر مدیران وابسته وزارت هستند از سر بیکاری می اورند. تا صندلی اهدا شود..خدا وکیلی کسی هیت مدیره پرسپولیس را می شناسد. چرا پرسپولیس بدون هیت مدیر دو سال اداره شد.. چرا وزارت در این امر پشت پرده دخالت دارد ولی وقتی بدهی بالا می اید . اقایان می گویند پدر معنوی هستیم... بعنوان مثال بدهی رادو را باد از خود سجادی بازخواست کنند. چرا پارسال اول کاری پرسپولیس مدیر عامل نداشت.. باشگاه پول پیدا نکرد . رادو با بهانه ای الفرار.. چرا امسال پرسپولیس اول بازی لیگ اسپانسر ندارد. اقای دکتر سجادی .. از درویش سوال کردی هفته اول 10 میلیارد اسپانسر الفرار. تیم با ان طرفدار بدون اسپانسر.. درویش کیست. !!!!
  • Ali IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    آخه عزیز جان صاحب زر زورش که زیاداست حرف درستی است اما قاضی را هم همرا خود کرده است که این دردناکتر است ، اما یک مورد که در طول زمان و زمانه به دفعات اتفاق افتاده و مردم هر روزگار به چشم خود دیده اند این است که : آن را که شحنه ( قاضی) رهاکرد خدا می گیرد .
  • Ali IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    آخه عزیز جان صاحب زر زورش که زیاداست حرف درستی است اما قاضی را هم همرا خود کرده است که این دردناکتر است ، اما یک مورد که در طول زمان و زمانه به دفعات اتفاق افتاده و مردم هر روزگار به چشم خود دیده اند این است که : آن را که شحنه ( قاضی) رهاکرد خدا می گیرد .
  • حسام IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    گل گفتی همشون سر سفره نشستن دارن می‌خورن کی باید یقه‌شون رو بگیره؟!
  • فلانی IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    بدبه حال ملتی که نانش کوپنیست امایه عده معاویه مآب بیت المال رو ارث وحق خودمیدانندواونوبه یغما می‌برند کجایندمردان بی ادعا ببینند چه برسر بیت المال میارن کسی هم ککش نمیگزه
  • شاهین IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    دقیقاً همینه که گفتی. یکی رو میاوردن یقش رو می‌گرفتنن چبغ بقیه چاق می شد اما چون با هم دارن می خورن ترجیح میدم به کار هم کاری نداشته باشن
  • رضایاک IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    این سفره را وزارت برای کیسه پهن کرده اگر نه پرسپولیس هم سهام هم اسپانسر و هم پاداش های آسیایی زیادی داشته همیشه
    • حسین صامعی IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
      چه ربطی به استقلال و پرسپولیس داره؟ حالا چون پرسپولیس پاداش آسیایی گرفته مدیر و دلال از کنارش نمی خورن؟ همین قرارداد رادو و استوکس و بودیمیر رو کی تو پرسپولیس بست؟ چقدر توش خوردن؟!
  • استقلالی سربلند تاج قهرمان دوستاره IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    درسته که تو فوتبال فساد و مافیا داریم ولی آخه داستان استراماچونی چه ربطی به دلالی ملالی داره؟؟ استراماچونی تیمی ساخته بود که آسیا ازش وحشت کرده بود..وزیر لنگی نامرد هم فوری به نوچه هایش تو استقلال دستور داد این بابا رو کله پا کنند تا لنگپولیس با کثافتکاری قهرمان بشه..تیمی که سه هفته مربی و حتی سرپرست نداشت...افتاد ؟!
    • حسین صامعی IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
      ربطش اینه که قراردادش رو دو برابر بستن تا بتونن از قراردادش درصد بگیرن. آخرش هم نزدیک 2 میلیون دلار برای استقلال آب خورد. واقعاً استراماچونی 2 میلیون دلار می ارزید؟ ببین کیا از این قرارداد خوردن و بردن
  • سامان IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    «در این مملکت که در برخی مسائل مو را از ماست بیرون می‌کشند...» رو خوب گفتی. سر یه چیزهایی سوزنشون گیر می کنه که آدم خندش میگیره!!
  • راهبر IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    آن چیز که عیان است چه حاجت به بیان است. وقتی بخور بخوره چرا باید سفره رو به هم بزنن؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی