مسی از چه کسی برای دریافت توپ طلا حمایت می‌کند؟/ رأی لئو مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی مشخص کرده که از نظر او چه کسی شایسته دریافت توپ طلای امسال است.

لیونل مسی ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن که برای اولین بار بعد ازز ۱۷ سال نامش در فهرست توپ طلا قرار دارد، مشخص کرده که کدام بازیکن را شایسته دریافت این جایزه می‌داند.

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد که روزی کریم بنزما بتواند در فوتبال از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو جلو بزند و به عنوان شایسته‌ترین بازیکن برای دریافت توپ طلا مطرح شود. اما این اتفاق افتاد و مهاجم فرانسوی رئال‌مادرید حالا در فوتبال اسپانیا و اروپا یک فوق‌ستاره تمام عیار است. این بازیکن ۳۴ ساله در آستانه گرفتن جایزه مهمی است که قبلاً در انحصار مسی و رونالدو قرار داشت.

مسی البته این روزها به نبودن نامش در فهرست ۳۰ نامزد دریافت توپ طلا که از سوی فرانس فوتبال منتشر شده، واکنشی نداشته است. اما روزنامه اسپانیایی «مارکا» حرف‌های لیونل مسی را از مصاحبه مدتی قبل او با شبکه TyC Sports نقل کرده که در آن از او پرسیده شد چه کسی باید امسال توپ طلا را ببرد. مسی در پاسخ گفت: «فکر می‌کنم امسال هیچ شکی وجود ندارد، واضح است که بنزما سالی فوق‌العاده داشت. او سال را با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به پایان رساند و از مرحله یک‌شانزدهم به بعد در همه بازی‌ها نقشی اساسی داشت. فکر نمی‌کنم امسال تردیدی وجود داشته باشد.»

فوق‌ستاره آرژانتینی به عنوان کاپیتان تیم ملی کشورش یکی از افرادی است که حق رأی دادن در انتخاب بهترین‌های فوتبال جهان از سوی فرانس‌فوتبال را دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی