نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
شماره پیراهن بازیکنان پرسپولیس مشخص شد/ ستاره جدید دست روی شماره خاص گذاشت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرار است یورگن لوکادیا ستاره جدید و هلندی پرسپولیس پیراهن شماره ۴ را در این تیم بپوشد!

شماره ۴ پرسپولیس در سال‌های اخیر دست سید جلال حسینی بود که بیشترین افتخارات را نیز با آن بدست آورد. پس از خداحافظی کاپیتان اما جانشینان او علاقه‌ای به پوشیدن پیراهن شماره ۴ نشان نداده‌اند!

مرتضی پورعلی گنجی پیراهن شماره ۸ را برگزید و گئورگی گولسیانی نیز درخواست کرده که شماره ۳۰  بپوشد و پوشید. فرشاد فرجی و علی نعمتی سه مدافع میانی دیگر پرسپولیس نیز به ترتیب پیراهن‌های شماره ۳ و ۶ را می‌پوشند. به این ترتیب این احتمال وجود داشت که این پیراهن در فصل جدید بایگانی شود اما اتفاق دیگری افتاد و یک مهاجم برای پوشیدن آن متقاضی شد! یورگن لوکادیا مهاجم جدید پرسپولیس در فصل جاری از پیراهن شماره ۴ سید جلال حسینی استفاده خواهد کرد.

شماره‌ای که در گذشته بر تن مدافعان بزرگی همچون؛ مرحوم جعفر کاشانی، بیژن ذوالفقارنسب، مسیح مسیح نیا، مرتضی فنونی زاده ... و سید جلال حسینی رفته بود و حالا یک مهاجم قراراست آن را بپوشد.

شماره پیراهن سایر بازیکنان پرسپولیس در فصل جاری به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند (۱)، احمد گوهری (۹۹)، امیررضا رفیعی (۲۲)، مهرشاد اسدی (۴۴)، علی نعمتی (۶)، مرتضی پورعلی گنجی (۸)، دانیال اسماعیلی‌فر (۵)، محمد مهدی احمدی (۱۷)، گئورگی گولسیانی (۳۰)، فرشاد فرجی (۳)، وحدت هنانوف (۶۶)، علی جودکی (۳۸)، کمال کامیابی‌نیا (۱۱)، امید عالیشاه (۲)، مهدی ترابی (۹)، وحید امیری (۱۹)، سعید صادقی (۲۱)، میلاد سرلک (۱۰)، سیامک نعمتی (۸۸)، سروش رفیعی (۷)، محمد عمری (۸۰)، مهدی عبدی (۱۶)، حامد پاکدل (۴۰)، شرزود تمیروف (۷۰)، سینا اسدبیگی (۱۸)، ابوالفضل سلیمانی (۱۵)، علیرضا خدادادی (۳۱) و امید فهمی (۳۲).

پیش از این گفته می‌شد احتمال دارد یورگن لوکادیا یکی از شماره‌های ۲۵ یا ۲۳ را برای بازی در پرسپولیس انتخاب کند اما او شماره ۴ را برگزید.

مهاجم هلندی علاقه خاصی به پیراهن‌های شماره ۱۰ و ۹ دارد اما این دو شماره در اختیار میلاد سرلک و مهدی ترابی دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی