جوانان والیبالیست؛ از تایلند تا بحرین
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

غلامرضا مومنی مقدم، سرمربی تیم والیبال جوانان ایران اسامی ۱۲ بازیکن این تیم در رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ را اعلام کرد.

بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی پسران زیر ۲۰ سال آسیا از روز یکشنبه ۳۰ مرداد به میزبانی منامه در کشور بحرین آغاز و به مدت هشت روز پیگیری می شود. مومنی‌مقدم سرمربی تیم جوانان نیز بعد از حضور در مسابقات کاپ آسیا که با پنجمی این تیم به پایان رسید ،۱۲ بازیکن به نامهای عرشیا به نژاد، پندار مومنی‌مقدم، امیرمحمد گلزاده، متین جعفری، سجاد جلوداریان، یوسف کاظمی، عرفان نوروزی، مهدی بیاتی، مبین نصری، یونس جوان، پوریا حسین‌خانزاده و پوریا حسین‌پور در لیست خود برای حضور در مسابقات جوانان آسیا قرار داد.این تیم امروز از ناخون پاتوم راهی بحرین شد.

سرمربی تیم جوانان پیش از اعطام به بحرین می گوید: «اهداف ما در مسابقات کاپ آسیا اجرایی شد و بازیکنان را در برابر تیمهای بزرگسال محک زدیم.آنها آینده دار هستند و باید میادین بزرگی را تجربه کنند که به رشد آنها کمک کند.پس حضور در AVC  کاپ بود که در میان ۱۱ تیم برتر بزرگسال به دست آوردیم. امیدوارم این تجربه ها دستاوردی باشد برای مسابقات بحرین که اهداف بالایی را در آنجا دنبال می کنیم. انشالله با دست پر به تهران برمی گردیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی