دعوای جدید بین پیکه و شکیرا؛ جنگ بر سر یک دارایی گرانقیمت!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیکه و شکیرا که چندی پیش جدا شدند، حالا بر سر یک جت خصوصی به مشکل خورده‌اند.

ماجراهای پرسرو صداترین جدایی در فوتبال جهان که بین جرارد پیکه مدافع بارسلونا و شکیرا رخ داده همچنان ادامه دارد. این زوج پس از ۱۲ سال زندگی مشترک در ۴ ژوئن اعلام کردند که از هم جدا می‌شوند.

این زوج اکنون روند تقسیم دارایی های خود را بین خود آغاز کرده اند. با این حال، مانند بسیاری از موارد، این روند بدون دردسر نبوده است.

پیکه و شکیرا در ماه‌های اخیر با هم در مورد حضانت فرزندان یا برخی از اموال مشترکشان دچار جنگ حقوقی شده‌اند. آخرین جنگ حقوقی آن‌ها مربوط به یک جت شخصی است که برای سفرهای خانوادگی چند سال پیش توسط این زوج خریده شد.

خوان کارلوس اورتگا خبرنگار اسپانیایی گزارش داده است که مدافع بارسلونا و همسر سابقش در حال حاضر در مورد این جت شخصی به ارزش 20 میلیون دلار دچار جنگ حقوقی شده‌اند.

جت مورد بحث یک Learjet ۶۰XR است که می تواند حداکثر ده مسافر را در خود جای دهد و شکیرا و پیکه هر دو این هواپیمای شخصی را برای خود می‌خواهند. این جت لوکس همچنین دستخوش تغییراتی شده است تا برای آن‌ها و فرزندانشان مناسب تر شود و در نتیجه تیم‌های حقوقی هر دو طرف برای ایمن‌سازی جت اعزام شده‌اند. در حال حاضر مشخص نیست که چه کسی مسئولیت نگهداری جت را بر عهده خواهد گرفت، اما انتظار می‌رود یک اختلاف حقوقی طولانی مدت وجود داشته باشد.

پیکه امیدوار است با شروع فصل جدید، جدایی خود از شکیرا را تا حد امکان مسالمت‌آمیز حل کند. تجربه او احتمالاً در رختکن بارسلونا مورد نیاز و ارزشمند خواهد بود. با این حال، با توجه به حضانت فرزندان و دارایی‌هایش، ستاره فوتبال ممکن است در این هفته‌های ابتدایی فصل درگیری‌های ذهنی زیادی داشته باشد.

از طرف دیگر خواننده کلمبیایی هم امیدوار است که بتواند فرزندانش را حفظ کند و پس از رابطه طولانی با پیکه به سمت جلو حرکت کند. شکیرا امیدوار است که تیم حقوقی‌اش بتواند موفق شود و به او کمک کند تا این جت خصوصی را حفظ کند.

در ماه ژوئن پس از چندین ماه گمانه زنی در مورد وضعیت رابطه ۱۲ ساله پیکه و شکیرا، بازیکن فوتبال بارسلونا اعلام کرد که در حال جدایی از خواننده کلبیایی است. این زوج که دو فرزند مشترک دارند، در بیانیه کوتاهی که منتشر شد، جدایی خود را تأیید کردند.

گفته می‌شود که شکیرا و پیکه تمایلی به صرف نظر از حق خود برای جت ندارند و وکلای طرفین مشغول تلاش هستند تا این نبرد حقوقی را پیروز شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی