نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
سه‌شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
۴ |
۴
درویش رسماً با خرید جدید برای گل محمدی مخالفت کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تازه‌ترین مهمان برنامه فوتبال برتر در شبکه سوم سیما بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس توضیحات مبسوطی در خصوص خریدهای جدید این تیم، یورگن لوکادیا و سنگ اندازی دلالان و تجمع برخی هواداران صحبت کرد.

شاید یکی از جالب ترین صحبت‌های رضا درویش مربوط به پرسش محمدحسین میثاقی بود.

مجری برنامه فوتبال برتر صراحتا از درویش پرسید که آیا پس از جذب یورگن لوکادیا باز هم خرید جدیدی انجام خواهد داد؟ مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اما پاسخ جالبی داد و گفت: «اگر بخواهیم همه اش بازیکن خارجی بخریم کی بازیکنانی مثل مهدی طارمی بسازیم؟»

رضا درویش در این گفت‌وگوی تلویزیونی از مهدی عبدی و سایر مهاجمان پرسپولیس نیز به شدت دفاع و تلویحا عنوان کرد که دیگر خرید خارجی برای این تیم در کار نخواهد بود مگر آن که...

رضا درویش درحالی این صحبت‌ها را در شبکه سوم سیما مطرح کرد که شنیدیم یحیی گل محمدی پس از خرید یورگن لوکادیا باز هم خواستار جذب بازیکن به ویژه در خط حمله شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ساسان IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    نمی دونم چرا هرچی مدیر در فوتبال می بینیم فاز توانایی و علم مدیریت دارند، اگر شما مدیریت بلد هستید پس چرا وضع فوتبال ما به این روز افتاده!؟ تا زمانی که در راس کار هستید ادعاتون گوش فلک رو کر می کنه ولی وقتی که کارتون تموم میشه مدیر بعدی که میاد از گندهای مدیران قبلی پرده برداری می کنه، آقای درویش شما هم دوره ای داری مدیر بالادستیت که ۱ سال نشده کارت زرد گرفته وقتی اون بره شما هم باید بری اونوقت گند شما هم در میاد. مدیر در حد پرسپولیس یکی مثل دکتر دادکان و مهندس کلانی هست. شماها ۹۹ درصد تون صرفا مدیر هزینه هستید ولاغیر.
  • منوچهر IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    آخه عرضه اون کار رو هم ندارید استاد ضمنا مهدی طارمی رو شماها نساختید بوشهریا ساختند
  • علی جعفری افشار IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    سلام وقتی بازیکن داخلی عملکردش خوب نیست به خاطر همین تیم به این بزرگی افت کنه خوبه آقای درویش میدونید چی میشه آقا یحیی خوب کارمیکنه بازیکن خوب باکیفیت خارجی بازم بگیریم خوبه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی