تکلیف سرخ‌ها با گزینه‌های استقلالی و پرسپولیسی روشن شد/ یک مهاجم به قطر رفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درویش دیشب اعلام کرد فقط در ابتدای فصل نقل و انتقالات با انصاری فرد مذاکره کرده که او گفته بود تصمیمی برای بازگشت به ایران ندارد.

طی روزهای اخیر اخباری درمورد احتمال مذاکره باشگاه پرسپولیس با یک مهاجم عراقی به نام محمود المواس، کریم انصاری‌فرد و آرمان رمضانی منتشر شده بود. اما ظاهرا مهاجم عراقی در لیگ قطر حضور پیدا کرده، انصاری‌فرد به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که قصد حضور در فوتبال ایران را ندارد و آرمان رمضانی هم اصلا موردتایید گل‌محمدی نیست. به نظر می‌رسد این ۳ نفر در برنامه خرید پرسپولیس قرار ندارند. مگر اینکه انصاری‌فرد در سال جام‌جهانی نتواند تیم اروپایی پیدا کند و از سر ناچاری مجبور به بازگشت به فوتبال ایران شود.

هر چند درویش دیشب اعلام کرد فقط در ابتدای فصل نقل  و انتقالات با انصاری فرد مذاکره کرده که او گفته بود تصمیمی برای بازگشت به ایران ندارد.

اما نام شیخ دیاباته هم در لیست خرید پرسپولیسی‌ها نیست. اما ذکر یک نکته درمورد او مهم است. این بازیکن فصل قبل در تیم الغرافه بازی کرده و حالا بازیکن آزاد محسوب می‌شود. سوال اینجاست اگر او در فصل قبل عملکرد خوبی در تیمش داشته که ظاهرا این‌طور بوده چرا حالا او را تیم‌های قطری نخواستند و چرا هنوز با این تیم‌ها قرارداد امضا نکرده است. این درحالی است که اگر قطری‌ها به او پیشنهاد بدهند قطعا رقمش از ارقام پیشنهاد ایرانی‌ها بیشتر خواهد بود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • وحید IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    همین سوالی که شما درباره دیاباته می پرسید ما در مورد قائدی داریم خریدهای بی هدف آجرلو جهت جلب نظر هوادار و خرج پولهای بی زبان
  • آنتی کیسه IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    چجوری کاوه رضایی که معلوم نیست آخرین گلش چه سالی بوده شد بمب نقل او انتقالات ولی دیابته بدرد نمیخوره نویسنده کیسه کش حالاحالاها باید بسوزی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی