نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
برای ۳ ستاره پرسپولیس رقیب پیدا شد!/ استاد ضربات ایستگاهی از راه رسید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم جدید پرسپولیس که به تازگی به جمع سرخ اضافه شده، استاد زدن ضربات ایستگاهی است.

باشگاه پرسپولیس بعد از کش و قوس های زیاد موفق شد یک مهاجم صاحب نام هلندی را به نام یورگن لوکادیا به خدمت بگیرد و این بازیکن با عقد قراردادی یکساله به پرسپولیس پیوست. لوکادیا در صورت آماده بودن می تواند عمده مشکلات پرسپولیس را در خط حمله برطرف کند ولی  ویژگی مهم این بازیکن، توانایی او در ضربات ایستگاهی است.

ضربه‌های آزاد در پرسپولیس را معمولا مهدی ترابی، امید عالیشاه و سروش رفیعی می‌زنند اما حالا آنها صاحب یک مدعی بسیار جدی برای زدن این ضربه‌ها خواهند شد و احتمالا لوکادیا برای بالا بردن تعداد گلهایش در پرسپولیس، روی گلزنی از طریق ضربات ایستگاهی، حساب ویژه‌ای باز کرده است. به این ترتیب برای ۳ ستاره اصلی پرسپولیس که هرکدام مدعی حضور در ترکیب اصلی هستند، یک رقیب جدی و سرسخت پیدا شده است.

اما هر چقدر لوکادیا روی زدن ضربات ایستگاهی تبحر دارد، در زدن ضربات سر ضعیف است. او پرش‌های بلندی ندارد و به طور کلی یک بازیکن سرزن به حساب نمی‌آید. شاید اگر این ویژگی در او وجود داشت، لوکادیا می‌توانست عملکرد درخشان‌تری را در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تجربه کند. خود لوکادیا هم پذیرفته که این مساله یک نقطه ضعف مهم برایش به شمار می‌رود.

حالا باید منتظر شروع فصل ماند و دید که این بازیکن چه نمایشی در ترکیب پرسپولیس خواهد داشت و آیا می‌تواند خیال قرمزها را بابت داشتن یک مهاجم گلزن در خط حمله تیمشان راحت کند یا نه؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لوکادیا .دوستم IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    انشا... زیاد گل بزنی بخصوص جلو استقلال
  • اسی.قزوین IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    آقای گل میشه مگر اینکه اون مهاجم جدید که به پرسپولیس میاد ازین هم بهتر باشد که اونوقتم جزو ۴-۵تاآقای گل میشن جفتشون و بهترین خط حمله باز پرسپولیس میشه.خداکنه دیاباته یا بهترشو بیارن اگر یحیی خراب نکنه اینکارم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی