تعجب سرمربی سپاهان از امکانات فوتبالی ایران/ مورایس: اینجا هستم تا کمک کنم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: من با تجربیات خودم اینجا هستم تا به تیم کمک کنم و باور دارم می‌توانم با استفاده از تجربیاتم در اینجا یا هرکجای جهان به تیمی که تحت نظر من است کمک کنم.

ژوره مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نشست خبری پیش از دیدار با نساجی مازندران اظهار داشت:  باعث افتخار هست که اینجا حضور دارم و باید بگویم کارهایی که شما خبرنگاران برای فوتبال انجام می@دهید باعث اهمیت است.

وی افزود: زیاد در مور  لیگ اطلاعی ندارم اما  نساجی تیم محترمی است و در مورد انتظارات تماشاگران نیز باید بگویم، وقتی مردم انتظارت زیادی دارند، حس و حال آن‌ها را درک می‌کنم و این می‌تواند چالش‌هایی را ایجاد کند.

مورایس بیان داشت: باید خوب عمل کنیم و انتظارات پایین‌تر باشد تا بتوانیم روی کار خود تمرکز کنیم و امیدوارم هواداران و  بازیکنان خوشحال باشند.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: نمی‌دانم فردا چه اتفاقی خواهد افتاد، اما می‌دانیم نساجی تیم خوب و قابل احترامی است و می‌توانم بگویم کارم را پیش خواهم برد و بازیکنان می‌دانند که چه کاری باید انجام دهند.

وی بیان داشت: انتظارات پایین به این معنی‌نیست که بلند پرواز نخواهیم بود؛ خود ما هر روز می‌خواهیم که بهتر باشیم و نمی‌دانیم در لیگ یا بازی بعدی که فردا است چه اتفاقی خواهد افتاد، اما به اندازه کافی آماده هستیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم.

مورایس افزود: بازیکنان جوان انرژی بالایی دارند و من از بازیکنان جوان لذت می‌برم و هر بازی از آن‌ها استفاده می‌کنم؛ چرا ککه استفاده از بازیکنان جوان یک چالش واضح است و بازیکن باید به کیفیتی برسد که به ترکیب برسند و مطمئن باشید روزی از آن‌ها استفاده می‌کنیم که به بتوانند به تیم کمک کنند.

سرمربی سپاهان در مورد حضور تماشاگران نیز گفت: من در ایران هستم و به قوانین احترام می‌گذارم و میتوانم بگویم که  حضور هواداران هیجان‌انگیز خواهد بود و آرزو دارم این اتفاق روزی رخ دهد و بتونیم از حضور تماشاگران استفاده کنیم.

وی درباره  تفاوت‌های فوتبال ایران و اروپا خاطرنشان کرد: من با تجربیات خودم اینجا هستم تا به تیم کمک کنم و این دلیلی است که من اینجا هستم و من باور دارم به این که برای چه کاری اینجا هستم و می‌توام با استفاده از تجربیاتم در اینجا یا هرکجای جهان به تیمی که تحت نظر من است کمک کنم.

مورایس در پایان در مورد امکانات نیز گفت: در کشوری هستیم که شور و علاقه به فوتبال در ایران زیاد است و با توجه به این شور و علاقه می‌تواند امکانات بهتر از این باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • الف - م IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    جناب مورایس عزیز سالهاست امکانات در ایران همین است البته از حق نباید گذشت که شما در بهترین باشگاه ایران از نظر امکانات کار می کنید اگر در باشگاه های دیگر بودید چه می کردید.
  • ستاره سرخ ایران IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    تازه باشگاه سپاهان بین نیمهای ایران بهترین امکانات رو داره ، تیمهای مظلوم شهرستانی با امکانات در حد صفر فقط خودشونو نگه میدارن
  • رسول امجدی IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    مربیانی مثل مورایس میتونه کیفیت فوتبال روبالاببره فوتبال ایران در دنیابهتر شناخته بشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی