نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
بهترین پنالتی‌زن پاری‌سن‌ژرمن مشخص شد/ نه مسی، نه نیمار و امباپه!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بهترین پنالتی‌زن پاری‌سن‌ژرمن ستاره باتجربه این تیم با میانگین گلزنی بالا در پنالتی‌ها است.

در روزهای اخیر دوباره جنجال‌ها در مورد ماجرای پنالتی زدن در پاری‌سن‌ژرمن زیاد شده است. دلیلش هم به بازی اخیر پی‌اس‌جی مقابل مون پلیه برمی‌گردد که در آن بازیش نیمار و امباپه بر سر پنالتی زدن با هم دچار بحث شدند و به نظر می ‌رسد میان آن‌ها اختلافی شکل گرفته است.

امباپه در بازی مقابل مون‌پلیه یک پنالتی را خراب کرد و پس از آن می‌خواست پنالتی دومی که تیم قهرمان فرانسه به دست آورد را هم خودش بزند اما نیمار به او این اجازه را نداد و به این ترتیب اختلاف و بحث میان نیمار و امباپه شکل گرفت و مشخص بود که کیلیان امباپه ناراحت شده است. امباپه دوست دارد تمام پنالتی‌های پی‌اس‌جی را خودش بزند. البته اگر با یک نگاه آماری مشخص می‌شود که بیشترین درصد پنالتی گل شده بین بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن را نه مسی دارد و نه نیمار و  امباپه.

نگاهی به آمار از سال ۲۰۱۵ به بعد نشان می‌دهد که سرخیو راموس از لحاظ درصد گل شدن پنالتی‌ها، بهترین پنالتی‌زن پاری‌سن‌ژرمن است. راموس بعد از رفتن رونالدو از رئال مادرید پنالتی‌زن اول مادریدی‌ها شده بود. مدافع اسپانیایی از سال ۲۰۱۵ به بعد، در مجموع برای رئال و تیم ملی اسپانیا، ۳۲ پنالتی زده که ۲۸ پنالتی گل شده است و با ۸۸ درصد در رتبه اول در بین بازیکنان فعلی پی‌اس‌جی قرار می‌گیرد. نیمار با ۸۴ درصد گل شدن پنالتی‌ها دوم است، امباپه با ۸۰ درصد سوم و مسی با ۷۵ درصد چهارم است.

بهترین پنالتی‌زن پاری‌سن‌ژرمن مشخص شد/ نه مسی، نه نیمار و امباپه!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • پیشوا IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    زنده باد راموس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی