نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
شکایت ۱۱ میلیاردی از پرسپولیس به دلیل ممنوع‌الخروجی/ سرمربی محبوب سرخ‌ها ناچار شد
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با وجود گذشت سه سال از جدایی برانکو، هنوز مالیات قرارداد او توسط پرسپولیس پرداخت نشده است.

برانکو ایوانکویچ که چهار سال در پرسپولیس فعالیت کرد، بعد از جدایی از این  باشگاه، با طرح شکایت به کمیته وضعیت فیفا، پرسپولیس را محکوم به پرداخت حدود ۹۰۰ هزار یورو از مطالبات خود کرد و در نهایت پس از تایید رای در دادگاه CAS و بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات پرسپولیس توسط فیفا، توانست مطالبات خود را دریافت کند.

باشگاه پرسپولیس در زمان انعقاد قرارداد با این  مربی و بعد زمان تمدید در دوره مدیریت حمیدرضا گرشاسبی، بندی در قراردادش نوشت که بر اساس آن، پرداخت مالیات بر عهده پرسپولیس باشد اما با وجود گذشت سه سال از جدایی برانکو، هنوز مالیات قرارداد او توسط پرسپولیس پرداخت نشده است.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد حالا پرسپولیس چیزی حدود ۱۱ میلیارد تومان بابت قرارداد برانکو به اداره مالیات بپردازد و تا زمانی که این پول  پرداخت نشود، برانکو در صورت سفر به ایران، ممنوع‌الخروج خواهد شد.

برانکو ایوانکوویچ ضمن تایید این خبر اظهار کرد: به خاطر پرداخت نشدن مالیاتم از پرسپولیس قصد شکایت دارم.

پرسپولیسی‌ها که این روزها با توجه  به وصول پول فروش سهام در بورس، منابع مالی خوبی در اختیار  گرفته‌اند و بخشی از بدهی‌های این باشگاه را پرداخت کرده‌اند، باید دید آیا برنامه‌ای برای پرداخت مالیات سرمربی سابق خود دارند یا دوباره پرونده  جدیدی علیه این باشگاه  شکل خواهد گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • بنام DE ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    قطعا حقشه، البته اگه به دوستان بر نخوره دلواپس بیت المال نشن! از میلیاردرهای ایرانی تا شیوخ عرب مشتری پر و پا قرص پرسپولیسه اون هم با ارقام سرسام آور. با این وجود مسئولین منقش به جای مهر پیشانی، اصرار دارن که بایستی از بیت المال خرج بشه!!! لطفاً یکی اینو به اطلاع آقایان دلواپس مجازی برسونه🙏
    • حسین IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
      پولش ازجیب صندوق مستضعفین پرداخت میشه شک نکنید
  • فرهنگ IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    وقتی که برای پیوستن به الاهلی از ایران خارج می شد، چطور در فرودگاه اجازه خروج دادند!؟ سلطانیفر؟ البته این مربی کروات تخصص و تجربه خوبی در فرار مالیاتی داره. 😄😄
  • سرخدل IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    برانکوهم بوی نیمکت تیم ملی به مشامش خورده آدم دورو پشت پرده علیه هموطنش توطئه میکنه بدبخت اسکوچیچ
  • بولینگ دیروز سوگلی ح، امروز IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    وقتی بابا مسعود لنگی 2میلیون دلار بی زبون از سر سفره مردم جمع وبه حساب برانکو دلالویچ واریز کرد فکرش هم نمی کرد که این دلال بد آموخته شود وهر روز هرهفته دنبال تیغ زنی بیت المال مردم باشد و امروز که فرانکو دلالویچ با چشمان تیز دلالیش کشور ایران را زیر نظر دارد وقتی دیده که بابا حمید لنگی شاگر و نوچه بابا مسعود لنگی می باشد و برای یایا دلال هوچیگر اعظم 42 میلیارد بیت المال هزینه کرده و برای بیرو کلاغ دماغ 53میلیارد و برای سعید صادقی 30میلیارد و برای پور علی گنجی 25میلیارد وبرای لوکادیا بنجل هلندی 60میلیارد بعلاوه اپشن 10میلیاردی و دیده بابا حمید لنگی برای هزینه بیت المال برای قوم غارنشین عبده هیچ اباهی ندارد گفته من هم وارد گود شوم و درخواست 11میلیارد حق دلالی دوباره بدهم تا از سر سفره مردم توسط بابا حمید لنگی پرداخت گردد ،،،به قول برانکو دلالویچ خرج که از سفره مردم بود بابا حمید لنگی شدن آسان بود
    • حسن IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
      یعنی اصل دریافتی چقدره که فقط ۱۱ میلیارد بدهی مالیاتی داره؟؟؟ چرا قرارداد همه لو رفته بجز برانکو؟؟؟ پس کی تموم میشه این طلب برانکو؟ یه نکته جالب هم اینکه کسی نمیتونه بگه این ۹۰۰ هزارتایی که برانکو گرفته کل قراردادهای سه چهار سالش بوده! چون در بدترین حالت ممکن هر فصل بیش از نیمی از پولشو می گرفته وگرنه میتونسته یکطرفه فسخ کنه! حالا فکر کنید با پولایی که گرفته و این ۹۰۰ هزار یورو جمعا چقدر گرفته!!! حداقل نرخ مالیات فوتبالیستها ۱۵ دریده. یعنی اگه برانکو فقط ۱۱ میلیارد مالیاتش باشه اصل قرارداد ۷۳.۵ میلیارد بوده تقریبا که البته این عدد بدون پاداشها و سایر مزایا هست که تو قرارداد نمیاد. گیرم این مبلغ برای کل دوره حضور برانکو بوده باشه که تقریبا میشه سالی ۱۸.۵ میلیارد برای بر هر فصل! درست وقتی که بهترین مربی ایرانی ۵ میلیارد می گرفت! علی برکت الله!!!
  • لنگ پاره پوره IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    هر چی برانکو بگه. خخخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی