نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
مهلت ۳ روزه فیفا و AFC به فدراسیون فوتبال ایران/ دخالت‌ نهادهای سیاسی باید متوقف شود
منبع: طرفداری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از تعلیق السالوادور و هند، حالا مکانیزم تعلیق برای ایران فعال شده است.

فیفا و AFC طی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران بابت دخالت نهاد ثالث (بعضی از نمایندگان مجلس) در انتخابات فدراسیون فوتبال تذکر داده اند و فدراسیون فوتبال را به رعایت اصول و الزامات فیفا و AFC مطابق مواد اساسنامه  ۱۴-۱، ۱۹-۱ و ۱۹-۲ فیفا و مواد اساسنامه ۱۰-۱، ۱۵-۱ و ۱۵-۲ AFC) ارجاع داده است که بر اساس آن فدراسیون فوتبال باید مستقل باشد و خود را از هرگونه مواضع سیاسی ناروا و یا هرگونه نفوذ شخص ثالث مجزا کند. به خصوص اعضای هیات رئیسه فدراسیون باید بر اساس اساسنامه فدراسیون فوتبال و بدون نفوذ نهاد های سیاسی و خارجی و طی یک روند تضمین شده، دموکراتیک و عادلانه انتخاب شوند. 

در نامه فیفا به فدراسیون فوتبال آورده شده است با توجه به جدی بودن تخلف که در بعضی از سخنان عنوان شده از طرف نهادهای ثالث که در اختیار ماست ما از فدراسیون فوتبال ایران تقاضا داریم تا گزارش مکتوب در مورد جزئیات موضوع فوق الذکر را تا حداکثر تاریخ ۲۰ آگوست ۲۰۲۲ برابر با ۲۹ مرداد به فیفا و AFC ارائه کند.

لازم به ذکر است در نامه ارسالی  فیفا و AFC بعضی از مصاحبه های نمایندگان مجلس و مسئولان جهت راستی آزمایی به فدراسیون فوتبال ارسال شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مکتب هوچی گری IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    بهترین خبری که در این ایام شنیدم همین خبر است . امیدوارم فیفا این بار گول نخوره و چنگال سیاسیون فاسد و سرداران یقه بسته را از حلقوم فوتبال ایران برداره . تعلیق فوتبال ایران ، هدیه به فوتبال است
    • ضدمافیا باشیم IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
      بعععله اتفاقا اونایی که از انتخابات دمکرات و آزاد و مستقل دم میزدن دوره پیش هم همین مهدی تاج کاندیدشون بود یادمون نرفته که بخاطر ایشون و بخاطر اینکه فدراسیون فوتبال کاملا مستقل و بدون مزاحمت مردم و مسئولان پولهای ملت رو دو دستی تقدیم اجانبی مثل ویلموتس کنن ( پورسانت به کنار !) افراد پاکدستی مثل دکتر قریب رو کنار گذاشتن درست مثل امروز که مهندس واعظ آشتیانی رو کنار گذاشتن اما فرق الان با اون موقع اینه که مردم دیگه کاملا با ترفندهای این مافیای افعی شده هفت سر بخوبی آشنا هستن اگر قرار بر دست و پا زدن فوتبال در کثافتکاریهای مافیا باشه تعلیق بشیم خیلی بهتره تا با تاراج بیت المال بخاطر گشت و گذار آقایان در جای جای اروپا و ..... سر مردم رو با این حرفها گرم کنند
    • پدرام CA ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
      تایید صلاحیت شده: ماجدی عزیز محمدی تاج! رد صلاحیت شده: دکتر اسدی واعظ آشتیانی و آخوندی! دقیقا این جه صلاحبتیه که آدم های سالم تر ندارند و آدمهای بد سابقه دارند؟
  • میم IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    وقتی میان حرف از ابطال انتخابات میزنن قطعا برای فوتبال تبعات بوجود میارن.برای صدمین بار بجای دخالت در فوتبال به مشکلات مردم رسیدگی کنید
  • ع م IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    حضرات همینطوری برای کشور تصمیم گیری میکنن. سطحی و بدون تفکر. تازه میگن فیفا که با ما کاری نداره اینا مسائل داخلی ماست. یکی وعده ابطال انتخابات رو در صورت انتخاب شدن تاج میده. وزیر هم به تازگی بعد از اون همه تأکید فیفا به الزام ورود بانوان میگه فیفا حرفش در حد پیشنهاده و الزامی در کار نیست. باز هم حرفهایی میزنن که فقط مصرف داخلی داره. به نظر شما این افراد کوچکترین لیاقتی برای تصدی پست هاشون دارن؟
    • J.... LU ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
      این افراد حتی لیاقت چراندن گله ای گوسفند را ندارند ورزش که دیگه جای خود
  • سیروس US ۰۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    یکی بره این خبر را به خداداد عزیزی بده! البته کار سختیه، چون باید بهش توضیح هم بدهد که هر چیزی تبلیغات انتخاباتی نیست! در ضمن، باید این مهم را هم به او گوشزد کند که، داداش مرگ من یواش! :)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی