نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
۴ |
۴
حمید مطهری استقلال و پرسپولیس را متحد کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اشتباه محرز ترابیان داور بازی سپاهان و نساجی، با حمله شدید هواداران استقلال و پرسپولیس در فضای مجازی مواجه شد.

شاگردان حمید مطهری مربی سابق پرسپولیس و سرمربی فعلی نساجی مازندران نمایش خوبی مقابل تیم سپاهان مدعی داشتند ولی اشتباه فاحش داوری مانع نتیجه گیری این تیم شد.

بحث برانگیزترین صحنه داوری هفته در دقیقه ۳۴ این دیدار اتفاق افتاد. در شرایطی که رضا جعفری مهاجم نساجی مازندران در شرایط تک به تک توپ را از رشید مظاهری عبور داده بود به خطای واضح و آشکار گلر سپاهان نقش بر زمین شد اما در کمال ناباوری داور دستور به ادامه بازی داد!

پس از این صحنه نیمکت نشینان نساجی مازندران به شدت به محمد حسین ترابیان داور مسابقه اعتراض کردند که باز هم فایده ای نداشت.

تمام کارشناسان داوری نیز این صحنه را اشتباه داور دانسته و معتقد بودند مظاهری اخراج و سپاهان از دقیقه ۳۴ ده نفره می‌شد. جالب آن که کاربران استقلالی و پرسپولیسی نیز در فضای مجازی از تیم مطهری دفاع کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مانی IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    ای کاش رسانه ها شهامت داشتند و اشتباهات فاحش داوری به سود سرخابی ها رو هم بررسی میکردند.همه میدونند 5قهرمانی متوالی پرسپولیس در دوره وزارت مسعود سلطانی فر چطوری بدست اومد ولی رسانه ها هیچ مانوری روش ندادن البته خبر ورزشی دوست داشتنی و نمونه هست چون نظرات رو گلچین نمی کنه و همه رو منتشر میکنه.مچکرم
    • پدرام CA ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      ای کاش همه یک کم منصف بودند! پرسپولیس دو بار تا فینال اسیا رفت! استقلال یک فصل کامل شکست نخورد! شما تا الان دو تا بازی کردید هردو رو براتون در اورده اند پارسال سی تا بازی استقلال رو براش در اوردند؟ تو سالهای قهرمانی پرسپولیس همه بازیهاش رو براش در میاوردند؟ یک نگاه به بازی سپاهان بکن با بازیهای زمان محرم مقایسه کن تا متوجه شی! اگه قرار بود سالهای قبل برای شما اینچوری بازی در ارند که الان محرم شده بود پرافتخارترین مربی لیگ! اقلا اون موقع ادم دلش نمیسوخت چون فوتبال بازی میکردید نه مثل خالا که نساجی تو نقش جهان کرده بود سپاهان رو تو قوطی! انصاف بود به جای کمک مورینیو کمک کولینا رو میکردید سرمربیتون!
  • سجاد خلاف IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    قبل این صحنه خطای پنالتی بود ، توجه داشته باشید امسال نساجی روبه روی پیروزی چطور بازی میکنه و البته تیم دوم پیروزی حساب میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی