نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
برای بازی با سنگال و اروگوئه؛ نام مهدی قایدی وارد لیست تیم ملی شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از حاضران در استادیوم سیروس قایقران به هنگام برگزاری دیدار ملوان – استقلال اسکوچیچ سرمربی تیم ملی بود.

گفته می‌‍شود سرمربی تیم ملی بعد از این بازی نام مهدی قایدی را در لیست تیم ملی برای دریافت ویزای اتریش قرار داد. تیم ملی قرار است ۲۸ یا ۲۹ شهریور عازم اتریش شود. البته تمرینات تیم ملی در تهران زودتر شروع می‌‍شود. احتمالا ۲۱ شهریور. قرار است تیم ملی در روزهای یکم و پنجم مهر در اتریش با تیم‌های اروگو ئه و سنگال مسابقه دهد.

مهدی قایدی در بازی با ملوان خوش درخشید. او با وجود اینکه با عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شده بود ابتدا گل برتری استقلال را روی پاس یامگا به ثمر رساند و در ادامه با گرفتن پنالتی موجب تغییر نتیجه بازی به سود استقلال شد و آبی‌ها این بازی را ۳-۱ به سود خود به پایان بردند.

مهدی قایدی پیش تر هم از سوی اسکوچیچ به اردوی تیم ملی دعوت می‌‍شد. او حتی در بازی‌های دوستانه هم برای تیم ملی به میدان رفته بود و گل زد. نیمکت نشینی مهدی قایدی در ترکیب شباب الاهلی موجب شد تا سرمربی تیم ملی روی نام این بازیکن قلم قرمز بکشد. اسکوچیچ در استادیوم سیروس قایقران انزلی متوجه شد مهدی قایدی همان بازیکن روزهای خوب گذشته است؛ به همین خاطر بعد از این بازی در تماس با کمیته روابط بین المللی نام مهدی قایدی را هم در لیست دریافت ویزای اتریش قرار داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    عجب مافیایی داره این کیسه....!!!😅😅😅 بنازم...😂😂😂 یه شبه بازیکن فیکس تیم ملی میشه، معاف میشه، تهشم کیسه لابد...قهرمانه😂😂😂😂
    • بستوزن لنگ IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      فقط آوردیمش برای بازی بالنگ هفته ۱۲ و۲۴
  • کیسه سوز IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    خوب برا خودتون میبرین و میدوزین خووووب خخخخخ جام جهانی جای جغله مغله نیست داداششششش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی