تمجید ستاره جدید سیتیزن‌ها از پپ/ او یک مربی خاص است
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ارلینگ هالند، مهاجم جوان منچسترسیتی، مدعی شد علاقه زیادی به بازی کردن زیر نظر پپ گواردیولا داشته است.

تمایل ارلینگ هالند به جدایی از دورتموند در فصل تابستان باعث شد تا تمام باشگاه‌های مطرح اروپا برای جذب این ستاره گلزن و نروژی وارد عمل شوند. اما در نهایت این منچسترسیتی بود که زودتر از همه گوی سبقت را ربود و با ارلینگ هالند به توافق رسید. 

حالا این بازیکن در مصاحبه‌ای شرایط باشگاه جدیدش را فوق‌العاده توصیف کرده و جذابیت بازی تحت هدایت پپ گواردیولا را یکی از دلایل انتقال به لیگ برتر دانست. ارلینگ هالند گفت: «منچسترسیتی یک باشگای فوق‌العاده و بزرگ محسوب می‌شود. امکانات کمپ، تعداد کارکنان، افراد اطراف و کمک‌رسان به باشگاه و... این‌جا یک سازمان بزرگ است. سیتی یک باشگاه بسیار حرفه‌ای است و همه در اینجا وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهند تا به بازیکنان برای پیشرفت کمک کنند. من واقعا به این باشگاه علاقه‌مند شده‌ام.»

او در ادامه گفت: «پپ گواردیولا مجبور نبود کل منچسترسیتی را به من بفروشد و در حقیقت همه چیز را در اختیارم قرار دهد. در ابتدا باید بگویم که گواردیولا یک سرمربی خاص و ویژه است و بازی کردن زیر نظر او برای من بسیار مهم بود. همه ما می‌دانیم که او برای باشگاه‌های سابقش و همچنین برای بازیکنان و به طور کلی برای دنیای فوتبال چه کارهایی انجام داده است. با خودم گفت پس این همان باشگاهی است که می‌خواهم عضوی از آن باشم و حالا فکر می‌کنم می‌توانیم در کنار هم خوش بگذرانیم و روزهای فوق‌العاده‌ای را رقم بزنیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی