جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹
۱ |
۵
ناکامان و فراموش شدگان در کادرفنی تیم ملی بسکتبال
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

لیست تیم ملی بسکتبال برای حضور در مسابقات قهرمانی زنان غرب آسیا اعلام شد.

در لیست اعلام شده از سوی فدراسیون ، تغییرات زیادی به چشم می‌خورد. از کادر فنی جدید تا حضور ۵ بازیکن تیم ملی جوانان؛ تیم ملی با مدل ندا عسگرنیا !

مهمترین تغییر لیست تیم ملی نسبت به گذشته، انتخاب ندا عسگرنیا به عنوان سرمربی تیم ملی است.عسگرنیا که پیش از این هدایت تیم جوانان دختر را بر عهده داشت، حال سکاندار جدید زنان و جایگزین شایسته متشرعی شده است.

این اسامی به فاصله چند ساعت بعد از منتفی شن سفر تیم بسکتبال زیر ۱۸ ساله های دختر آنهم بدلیل دیرکرد فدراسیون اعلام شد. فهرستی با چاشنی بازی با نامها و بازگشت ناکامان و فراموش شدگان.

در کادر فنی جدید دیگر خبری از آزاده زمان‌پور نیست. کادر دگرگون شده و چهره‌هایی جدیدی را در خود می‌بیند.فریده هادوی به عنوان مدیر فنی تیم ملی انتخاب شده است؛ بلقیس عادلی نیز سرپرست جدید تیم ملی خواهد بود.اما نکته ویژه و جذاب، حضور مژگان خدادادی است؛ البته نه به عنوان بازیکن!

مژگان آنالیزور جدید تیم ملی است. بازیکنی که تا همین سال قبل در پالایش نفت آبادان می‌درخشید، حال به دنبال انتقال تجربیات گران‌بهای خود به جوان‌ترها است.

انتخابهایی که منطقی به نظر نمی رسد! چرا که عسگرنیا تاکنون تجربه قهرمانی لیگ برتر را نداشته و عادلی نیز بعد از ۱۲ سال به بسکتبال برگشته و همچنین فتانه هادوی با وجود علم بسیار در بسکتبال اما در مدت ۳۵ سال در راس کادر فنی تیم ملی دختران نتوانست تیم را به جایگاه مناسبی برساند.دلایلی که دوست داریم همانند تیم مردان آن را بشنویم.

در بین نفرات منتخب عسگرنیا نام ۱۰ چهره آشنا برای اهالی بسکتبال به چشم می‌خورد.دلارام وکیلی، گلشید امیدیان، کیمیا یزدیان طهرانی، شیدا شجاعی، شادی عبدالوند، نگین رسولی‌پور، آناهیس خداوردیان، آیدا گل‌محمدی، زینب غفاری و ناهیده اسدی. نفراتی که پیش‌تر نیز سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشته‌اند و اکنون نیز منتخب سرمربی جدید هستند. ایلناز مظهری، مهلا عابدی، نرگس اشرفی، آتنا جعفرزاده و آنیتا فتح‌اللهی، ۵ عضو دیگر هستند که پیش از این برای حضور در مسابقات جوانان آسیا زیر نظر عسگرنیا تمرین می‌کردند .البته اینکه چرا هانیه یاری انتخاب نشده جای بحث دارد.

در ضمن این لیست غائبینی هم دارد، معصومه اسماعیل زاده که بخاطر مصدومیت نیست.فائزه شهریاری که یکبار او را در سه به سه خط زدند و غزل محسنی.اما گویا فتانه ملک ،نائب رئیس بانوان به ناگاه خواب می بیند و محسنی و شهریاری را برای خارج کردن از حاشیه ها دعوت می کند. یاسمین محمدی هم که در زمان متشرعی دعوت نشده بود و عسگرنیا بر سردعوت نشدن یاسمین او مصاحبه ها کرد ولی امروز شاگردش را دعوت نمی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • الهام .م IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    خانم عسگرنیا برایتیم جوانان خوب هستند.چرا خانم متشرعی را کنار گذاشتید؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی