نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
حمایت جالب یک استقلالی از جادوگر؛ کاملاً با کریمی موافقم/ تهمت دوپینگ برای فرار پرسپولیسیها از فشار باخت بود/ وصله دوپینگ به مکتب بافرهنگ تاج نمی‌چسبد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سعید مراغه‌چیان پیشکسوت استقلال گفت: چگونه آقای خیابانی به خودش اجازه می‌دهد وقتی همایون بهزادی در قید حیات نیست این سخنان را از او که دستش از دنیا کوتاه است به زبان بیاورد؟

سعید مراغه چیان، بازیکن اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، در واکنش به اتفاقات مربوط به علی کریمی‌و جمع شدن بیلبوردهایش در سطح شهر، همچنین صحبت‌های جواد خیابانی در رابطه با دوپینگ تاجی‌ها قبل از انقلاب اظهاراتی را مطرح کرد.

بیشتر نذورات به دست فقرا نمی‌رسند

پیشکسوت استقلالی‌ها در ارتباط با مسائل مربوط به استوری پر حرف و حدیث علی کریمی‌گفت: برای من جای سئوال است که کجای سخنان علی کریمی‌توهین بوده است؟ اتفاقاً من هم مانند علی کریمی‌با حرف ایشان موافق هستم. کجا گفته شده باید نذورات به این سمت و سو میل کند و ظرف چند روز صدها و شاید میلیونها غذای نذری پخش شود که اتفاقا غالب آن هم بدست فقرا نمی‌رسند.

حمایت جالب یک استقلالی از جادوگر؛ کاملاً با کریمی موافقم/ تهمت دوپینگ برای فرار پرسپولیسیها از فشار باخت بود/ وصله دوپینگ به مکتب بافرهنگ تاج نمی چسبد

ادعای خیابانی حیرت انگیز است!

بازیکن اسبق تیم تاج درباره ادعای عجیب جواد خیابانی هم حرف زد و گفت: متاسفانه در چند وقت اخیر هجمه، تهمت و افتراهای بی اساسی به بزرگان باشگاه تاج و تیم ملی از سوی اشخاص مختلف رقم خورده که یکی از همین موارد حرفهای اخیر آقای خیابانی است که موجبات تاسف و حیرت تمامی‌بزرگان و پیشکسوتان باشگاه استقلال و تاج را فراهم کرده است.

آقا جواد تشنه دیده شدن است

مراغه چیان تأکید کرد: اتهام واهی و فاقد ادله در صدا و سیما توسط ایشان، این امر را در ذهن تداعی میکند که آقا جواد به دلایل شخصیتی عاشق دیده شدن و مطرح شدن در شبکه‌های مجازی به هر قیمتی است. متاسف هستم از شنیدن این سخنان بی پایه و اساس.

حمایت جالب یک استقلالی از جادوگر؛ کاملاً با کریمی موافقم/ تهمت دوپینگ برای فرار پرسپولیسیها از فشار باخت بود/ وصله دوپینگ به مکتب بافرهنگ تاج نمی چسبد

مکتب تاج مکتب اشاعه فرهنگ بود

وی افزود: شاکله اصلی تیم تاج و مالک باشگاهش تیمسار خسروانی در ورزش و فوتبال اشاعه فرهنگ درست ایران زمین و روحیه پهلوانی و آزاد منشی بود. این مکتب تربیت کننده بزرگانی مانند ناصرخان حجازی، منصورخان پورحیدری، غلامحسین مظلومی، علی جباری و... بوده است ودر آینده هم همین خواهد بود.

من خودم در آن دربی حضور داشتم

فوتبالیست قدیمی‌تیم تاج گفت: سالی که خیابانی درباره اش ادعای پوچی را مطرح می‌کند من نیز عضو کوچکی از مجموعه باشگاه بزرگ تاج بودم و در همان بازی حضور داشتم. در آن برهه تیم بزرگ پرسپولیس دچار حاشیه‌های درون تیمی‌بود و برای فرار از مسئولیت شکست اینگونه سخنان را در رسانه‌های آن زمان نشر دادند تا از حقیقت تلخ شکست شانه خالی کنند.

حمایت جالب یک استقلالی از جادوگر؛ کاملاً با کریمی موافقم/ تهمت دوپینگ برای فرار پرسپولیسیها از فشار باخت بود/ وصله دوپینگ به مکتب بافرهنگ تاج نمی چسبد

آقای خیابانی! دست بهزادی از این دنیا کوتاه است

مراغه چیان یادآور شد: چگونه است مرحوم همایون بهزادی که خداوند روح ایشان را قرین رحمت کند در ایام حیاتش هیچگاه این سخنان را به زبان نیاورد؟ چگونه آقای خیابانی به خودش اجازه میدهد وقتی این عزیزان در قید حیات نیستند این سخنان را از آنها که دستشان از دنیا کوتاه است به زبان بیاورد؟

سال 54 جواب تست دوپینگ را درجا می‌دادند! چرا الان نمی‌دهند؟

وی ادامه داد: مگر میشود در آن دوران تست دوپینگی گرفته شود و همان موقع هم جواب تست داده شود؟ همین الان در این برهه با علم امروزی این امکان پذیر نیست و تست‌ها برای بررسی دقیق بعضا به کشور آلمان ارسال میشوند. تیمسار خسروانی هیچگاه از جایگاهش جهت اینگونه کارها استفاده نکرد.

حمایت جالب یک استقلالی از جادوگر؛ کاملاً با کریمی موافقم/ تهمت دوپینگ برای فرار پرسپولیسیها از فشار باخت بود/ وصله دوپینگ به مکتب بافرهنگ تاج نمی چسبد

آقای مجری! اینقدر خودزنی نکن

مراغه چیان خاطرنشان کرد: یادم می‌آید در مشهد با تیم ابومسلم خراسان بازی داشتیم. اکبر میثاقیان پرتاب اوت بلندی کرد. فوروارد حریف با خطا بر روی ناصرخان حجازی و هل دادن گلی را وارد دروازه تاج کرد. داور گل را پذیرفت و این باعث اعتراض همبازیان ما شد. طوری که دوست عزیزم آقای سعید باغوردانی به صورت داور ضربه زد و آن بازی را سه بر هیچ به نفع ابومسلم اعلام کردند.

وی اضافه کرد:  بعد از آن مسابقه باغوردانی یکسال محروم شد. طوری که ایشان به همین دلیل از فوتبال خداحافظی کرد. پس چرا تیمسار خسروانی از قدرت خودش استفاده نکرد؟ امیدوارم آقای خیابانی بیش از این شان و شخصیت خودش را به دست خودش پیش ملت ایران و هواداران فوتبال تخریب نکند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۵
  • البسه تیم ملی اوس جواد IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    انگار یکی از شرایط باقی ماندن و در اوج بودن !! برخی مجریان ورزشی تلویزیون لجن پراکنی علیه سرورشان تاج کبیر آسیاست
    • تاجی اصیل FR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      به هر حال چه خوب و‌ چه بد باید پذیرفت تیمسار خسروانی خیلی در امور ورزش دخالت می‌کردن و نفوذ زیادی هم داشت ما که بچه دیروز نیستیم خوب یادمونه اون زمان نفوذ زیادی روی ورزش داشت و این صحبتهای جواد خیابانی، اگر چه تلخ ولی خیلی هم بیراه نبود
    • مهدی IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      تاج که گذشت ولی قهرمانی هاش هست خسروانی هم نتونست کاری که سلطانی فر کرد رو انجام بده 4 جام و سوپر جامای الکی ما هم باید میرفتیم چندتا میوه خوری میخریدم هدیه میدادیم به پیروزی
  • کوهمره_جروق IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    مکتب تاج یعنی تقلب ، زد و بند ، حقه بازی ، فساد
    • حمید IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      برو از تیم خودت فجرسپاسی طرفداری کن
  • آبی رنگ عشقه IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    یادش به خیر گل 30 متری که سعید مراغه چیان در آن بازی زد هنوز از یادم نرفته تازه آن زمان بزرگمرد تاریخ فوتبال ایران پرویز قلیچ خانی هم در ترکیب لنگیها بود
  • گلات سوزززز IR ۰۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    از ۵۴تا جک تری😂😂😂
  • Ben AU ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    با سلام.من یکی از قدیمی ترین دوستداران تاج و استقلال هستم در حدود 55سال.واقعا در دوران قبل انقلاب فوتبال حرمت بالایی داشت و کمتر هواداران به بازیکنان و مربیان حریف توهین و یا فحاشی میکردند.یک زمانی هواداران تاج به مرحوم همایون بهزادی توهین کردند و متقابلا پرسپولیسی ها به علی جباری.و به همین خاطر اقا همایون دست علی جباری را گرفته و به طرف هواداران پرسپولیس برد و علی اقا هم همین کار را انجام داد و اقا همایون را به طرف تاجی ها برد و به این ترتیب این کدورت رفع شد ولی حالا چه طور...صد افسوس.
  • سوگند IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    مصاحبه خوبی بود
  • دوبنده قرمز IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    آقام علی کریمی حرف بی ربط نمی زنه
  • توپ تانک فشفشه IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    علی کریمی مرده ممممممممممرد
  • همه جا قرمزته IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    علی کریمی رو همه دوست دارن حتی استقلالی ها
    • مهدی IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      من علی دایی و مهدوی کیا رو هم خیلی دوست دارم این سه تا آدم هایی خوبی هستند
  • محجبه السادات داغستانی IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    علی کریمی هر کاری کنه باز هم محبوبه
  • ترانه علیدوستی IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    دست از این رفتارها برنمی دارن؟ علی کریمی حرف درستی زده
  • خیابانی IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    خیابونی سنی ازت گذشته .توهین اونم به سرورت برا چند تا فالوئر
  • حسبن IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    کربمی ودوستاتش به ابن فهم ودرک وعلم وباوردینی واعتقادی نرسیدن که چنین مباحثی توهبن امیزبه مسایل اعتقادی میلیون انسان مومن که سرمایه ومال خودشان صرف میکنند انجام میدهد ایشان وهرکسی دیگردرحدواندازه ای نیستن که چنین مباحثی مطرح نمایند ان شاالله خداوندنابودشان گرداند وبرود ازاین کشوردبگه برنگردد وبرودبابیگانگان محشورگردد.خلایق هرچه لایق.
  • محمد IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    استقلالیها باید قبول کنند تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی