نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
انتشار لیست حقوق قرمزها بعد از شکار بزرگ/ پول یا چالش جدید؟ مسئله این است!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کاسمیرو هافبک برزیلی رئال‌مادرید به منچستریونایتد پیوست تا در رده سوم لیست درآمد بازیکنان تیم جدیدش قرار بگیرد.

باشگاه منچستریونایتد ۶۰ میلیون پوند به باشگاه رئال‌مادرید پرداخت کرد تا کاسمیرو را به خدمت بگیرد که به این مبلغ، ۱۰ میلیون پوند دیگر هم احتمالاً اضافه خواهد شد، چرا که بندهایی در قرارداد هافبک برزیلی قرار گرفته.

در هر صورت این هافبک ۳۰ ساله حالا در بالای لیست حقوقی شیاطین‌سرخ قرار گرفته است، چرا که بعد از کریستیانو رونالدو و داوید دخئا سومین بازیکن با بیشترین دستمزد در باشگاه جدیدش به شمار می‌رود. نشریه «سان» لیست کامل دستمزد بازیکنان منچستریونایتد را منتشر کرده است.

پول یا چالش؟

کارلو آنچلوتی پیش از رسمی شدن انتقال کاسمیرو به منچستریونایتد فاش کرد که هافبک پیشین رئال‌مادرید به او گفته برای چالش جدید می‌خواهد راهی لیگ برتر و اولدترافورد شود. اما نمی‌توان کتمان کرد که حقوق ۳۵۰ هزار پوند در هفته و دریافت ۱۸٫۲ میلیون پوند از باشگاه منچستریونایتد کاسمیرو را وسوسه کرده است. او حالا حدود ۲ برابر حقوقی که در رئال‌مادرید دریافت می‌کرد را در لیگ برتر خواهد گرفت و بین پردرآمدترین بازیکنان تیم جدیدش قرار می‌گیرد. در صدر طبق انتظار کریستیانو رونالدو با حقوق ۴۸۰ هزار پوند در هفته قرار دارد و در رده دوم هم داوید دخئا با حقوق ۳۷۵ هزار پوند در هفته جای گرفته. نکته جالب این که ۳ نفر اول لیست همگی بالای ۳۰ سال سن دارند. اما جیدن سانچو هم کنار کاسمیرو سومین بازیکن پردرآمد شیاطین‌سرخ است.

نفر اول می‌رود؟

هنوز هم آینده کریستیانو رونالدو ستاره‌ای که بیشترین حقوق را در منچستریونایتد می‌گیرد، مبهم است. احتمال دارد که در کمتر از ۲ هفته مانده به پایان نقل‌وانتقالاتت تابستانی، فوق‌ستاره پرتغالی اولدترافورد را ترک کند و نفر دومین لیست بازیکنانی که بیشترین حقوق را می‌گیرند به کاسمیرو برسد. در هر صورت شاید هم با تقویت تیم و آمدن هم‌تیمی سابق رونالدو، او راضی شود این فصل را هم در منچستریونایتد سپری کند.

سن بالای کاسمیرو

بعد از عقد قرارداد ۴ ساله با کاسمیرو ۳۰ ساله، بسیاری این خرید را زیر سؤال برده‌اند. در توانایی ستاره‌ای که ۱۸ جام با رئال‌مادرید گرفت و مهره کلیدی خط میانی این تیم بود، شکی نیست. اما او هم در ۳۰ سالگی به اولدترافورد آمده و طبیعتاً حقوق خوب هم دلیل گرفتن چنین تصمیمی بوده.

البته یکی از کاربران توییتر این انتقادها را بی‌اساس دانسته و یادآوری کرده که کوین دبروینه ستاره منچسترسیتی یک سال از کاسمیرو بزرگ‌تر است و قراردادش را هم تا سال ۲۰۲۵ تمدید کرده، اما کسی به سن او توجهی نداشته. کاربر دیگری هم گفته که سن کوچک‌ترین و جزئی‌ترین مسئله در انتقال یک بازیکن بزرگ به جمع شیاطین‌سرخ است.

در هر صورت کاسمیرو را می‌توان در روزهایی که منچستریونایتد در خط میانی واقعاً مشکل دارد، بهترین خرید تابستانی این تیم دانست. هنوز هم کار منچستریونایتد در نقل‌وانتقالات به پایان نرسیده است.

افشای حقوق بازیکنان منچستریونایتد بعد از حضور کاسمیرو/ پول یا چالش؟ مسئله این است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی