نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
حکم انضباطی سرمربی استقلال/ ساپینتو مقابل مس روی نیمکت می‌نشیند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حکم سرمربی تیم استقلال پیش از بازی با مس کرمان در هفته سوم لیگ برتر از سوی کمیته انضباطی صادر می شود.

باشگاه استقلال دفاعیات خود و سرمربی تیم را به کمیته انضباطی ارایه داده است. سرمربی تیم استقلال ضمن عذرخواهی از رفتار خود به دلجویی از کارکنان هلال احمر در استادیوم سیروس قایقران انزلی اشاره کرد و البته به این موضوع مهم اشاره کرد که آنها نباید بعد از گل تیم ملوان شادی می کردند.

پیش بینی می شود حکم سرمربی تیم استقلال جریمه نقدی و البته تذکر کتبی باشد. معمولا کمیته انضباطی برای اولین بار حکم قاطعی علیه سرمربی تیم استقلال صادر نمی کند به این خاطر که ساپینتو برای اولین بار است مرتکب تخلف شده است.

پرتاب کردن آب از سوی تیم سرمربی تیم استقلال و یا لگد زدن به برانکارد به خاطر آسیب رساندن به کسی نبوده است و تنها به نوعی می خواسته عصبانیت خود را تخلیه کرد. اگر در لگد زدن سرمربی تیم استقلال به برانکارد به کسی آسیب می رسید حکم شدیدتری علیه سرمربی تیم استقلال صادر می شد.

استقلال در هفته سوم بازی ها میزبان مس کرمان است.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • دون فابيو IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    يك مربي مي آد وسط زمين يقه داور را ميگيره بعد از يكماه و با لابي عضور كميته مربوطه بجاي شش ماه شش جلسه محروم ميشود، در طي اين يكماه بطري ها را لگد ميزند و هرچه دلش مي خواهد ميگويد ولي ...
  • منوچهر IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    کلا به این مسائل نسبت به کیسه حکومتی عادت داریم فردا اعلام میشه پرسنل هلال احمر به شش ماه دوری از مسابقات محکوم شدند خجالت بکشید بابا طرف جلوی میلیونها بیننده وحشی ترین حرکات رو داشته عدالت برای کیسه طور دیگری تعریف میشود
  • رامتین GB ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    اون لحظه عصبانی بوده و بعدش مربی خارجی هلال احمر رو چه میشناسه. از قصد که به اونها نمیخواست بزنه. اون برانکارد رو گذاشتن جلوی پاهاش اونم شوت کرده. اون که ندوییده سمت اونا که شوت بزنه زیر پاهاش بوده. اصلا چرا اونها انقدر نزدیک نیمکت استقلال بودند؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی