نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
حکم جدید علیه سرخ‌ها/ تماشاگران پرسپولیس محروم می‌شوند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه فولاد بلافاصله بعد از بازی با پرسپولیس ضمن اعتراض به حضور سینا اسدبیگی در ترکیب تیم پرسپولیس به رفتار تماشاگران این تیم اعتراض کرد!

گزارش‌های فحاشی تماشاگران تیم پرسپولیس به اعضای تیم فولاد به خصوص مهدی هاشمی‌نسب از سوی ناظر بازی گزارش شده است و این گزارش به زودی از سوی اعضای کمیته انضباطی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بر اساس تصاویری که در فضای مجازی پخش شده شدت فحاشی‌ها به گونه ای بوده پدری که به همراه دختر کوچکش به استادیوم آزادی آمده بود جلوی گوش‌هایش را گرفت تا فحاشی‌ها را نشوند.

احتمال محرومیت تماشاگران تیم پرسپولیس به زودی از سوی اعضای کمیته انضباطی مورد بررسی قرار می‌گیرد. مشخصا به نظر می‌رسد در پرونده اول کمیته انضباطی به جریمه نقدی و تذکر اکتفاء می‌کند و در صورت تکرار احتمالا یک بازی تیم پرسپولیس بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

البته شاید نظر اعضای کمیته انضباطی چیزی غیر از این باشد و به دلیل شدت فحاشی‌ها یک جلسه تماشاگران تیم پرسپولیس را محروم کنند تا در آینده موجب عدم تکرار این اتفاق شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امانی.امیدیه IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    بعنوان یک پرسپولیس . می‌خوام بدونم هرکسی که حلال زاده وشیرپاک خوردست آیا باید ب پهلوان وریافحش بدهد؟ اصلادلیل این فعل زشت چیه؟ من آزوریاوخانواده وریاومخصوصاپسرمعصوم وریابابت این تماشاگرنما های پاچه خوار معذرت می‌خوام.
  • حامی IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    امیدوارم این اتفاق بیافته تا این هوادارا بفهمن که ورزشگاه جای این حرفا و فحشای رکیک نیست و البته خود آقای بی اصل و نسب رو هم باید جریمه و محروم کنن تا ایشونم حساب کار دستشون بیاد
  • حامد IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    کمی قاطع باشین . تماشاچی های هر تیمی چه پرسپولیس چه استقلال چه سپاهان چه ..... فحاشی کردند 2 بازی خانگی محروم شوند . کمیته انضباطی جمع کنید این بساط را .
  • ناشناس IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    کمیته انضباطی باید با قاطعیت برخورد کند
  • میرهاشمی IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    ننگ بر این فرهنگ و این همه ادعای اصالت.فرضا هاشمی نسب تقصیر داره بفرمایید با وریا و پهلوان چکار دارید؟
  • آنتی پهلوان پنبه های معاصر IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    فقط نمک نشناس ها و کوتوله های ارتش ساندیسی می توانند تا این حد شأن محیط ورزش را پایین آورند و به بازیکنانی مثل وریا غفوری وعلی کریمی اهانت کنند چون آنها جیربگیر جای دیگری هستند... غیر قابل باور است تماشاگران پرسپولیس تا این حد رزال... به خرج دهند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی