نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سینا کلهر، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش پیش‌تر تاکید کرده بود، وزارت ورزش به دنبال تهیه پکیج‌های مسافرتی هواداران فوتبال به قطر با هزینه زیر ۲۰ میلیون تومان است.

سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش درباره قیمت تورهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به نکته های زیر اشاره کرد:

*وزارت ورزش به دنبال تهیه پکیج‌های مسافرتی هواداران فوتبال به قطر با هزینه زیر ۲۰ میلیون تومان است. 

*در حال حاضر قیمت گران‌ترین بلیت فروخته شده جام جهانی در کشور، ۶ میلیون تومان است و در حال حاضر فدراسیون فوتبال با همین رقم در حال فروش بلیت است.

*اگر هواپیمایی داخلی بتواند امکان جابه‌جایی تماشاگران را داشته باشد، پیش‌بینی ما این است که هزینه رفت و برگشت تماشاگران به قطر بین ۱۰ الی ۱۲ میلیون تومان خواهد شد.

*پیش‌تر قرار بود که رفت‌وبرگشت‌ تماشاگران به قطر روزانه باشد تا هزینه اسکان به تماشاگر تحمیل نکند. اگر این اتفاق رخ دهد، تقریبا در همان رنج قیمت ۲۰ میلیون تومان می‌شد به قطر رفت. 

*اگر تماشاگران برای سفر یک‌روزه از تهران راهی قطر شوند، هزینه آن حدود ۲۰ میلیون تومان خواهد شد و اگر با اقامت سه الی ۴ شبه در کیش راهی کشور میزبان جام جهانی شوند، هزینه‌ها تقریبا ۴۰ میلیون تومان خواهد شد. 

*با وجود بلیت ۶ میلیون تومانی جام جهانی که فدراسیون می‌فروشد، سایت علی بابا بلیت های Match Hospitality را به قیمت ۳۱ میلیون تومان برای هر بازی و تورهای لوکس ۳ بازی ایران در جام جهانی قطر را به قیمت ۷۰۸ میلیون تومان به فروش می‌رساند.

منبع: مشرق نیوز

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • به سفر قطر کنیم IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    کاش زودتر یارانه مون رو آزاد کنن بتونیم با تور بریم قطر هرچند که اگه سفر خارجی بریم قطع میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی