نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
درخواست عجیب اسطوره منچستریونایتد درباره رونالدو/ واکنش یک خبرنگار معروف به درخواست ناباورانه از سرمربی هلندی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از اینکه وین رونی از اریک تن‌هاخ خواست که رونالدو را برای بازی مقابل لیورپول کنار بگذارد، پیرز مورگان خشمگین شد به شدت از او انتقاد کرد.

شیاطین سرخ در لیگ برتر شرایطی کابوس‌وار را تجربه می‌کنند. آنها باخت خانگی ۲-۱ را مقابل برایتون ثبت کردند و سپس با شکست شرم‌آور ۴-۰ مقابل برنتفورد ادامه دادند. کریستیانو رونالدوی افسانه‌ای درخواست ترک باشگاه را دارد و تن‌هاخ علیرغم میل باطنی با این درخواست تا حدی موافقت نشان داده است.

و حالا، پیش از رویارویی یونایتد با رقیب سرسختش لیورپول در روز دوشنبه، وین رونی از تن‌هاخ خواسته که هم‌تیمی سابقش را کنار بگذارد.

رونی در ستون خود در نشریه «تایمز» نوشت: « اگر من بودم کریستیانو رونالدو و مارکوس رشفورد را در بازی نمی‌گذاشتم. اگر من در موقعیت تن‌هاخ بودم تیم را پرانرژی‌تر می‌کردم. و ناکامی یونایتد در به خدمت گرفتن شماره ۹ به این معنی است که آنها در بازی مقابل برنتفورد بر رونالدو تکیه کردند، با اینکه او زیاد با تیم تمرین نکرده بود. به نظر می‌رسد که او برای رسیدن به تناست اندام و مچ شدن با تیم به زمان نیاز دارد. او همچنین به همه اعلام کرده که می‌خواهد باشگاه را ترک کند. من دلیل او را نمی‌دانم، اما اگر من بودم می‌گذاشتم برود. او بازیکن بزرگی است و همیشه گل می‌زند، اما وظیفه تن‌هاخ این است که تیمی بسازد که بتواند برای عنوان قهرمانی رقابت کند. یعنی بازسازی تیم با بازیکنان جوان‌تر.»

حسادت عجیب اسطوره منچستریونایتد به رونالدو/ واکنش یک خبرنگار معروف به درخواست ناباورانه از سرمربی هلندی

دیدگاه رونی باعث خشمگین شدن پیرز مورگان شده است. او در توییتی نوشت: «رونی رکورد پیروزی ۲۸ درصدی در مربیگری دارد و تیم دی‌سی یونایتد او دیروز ۶-۰ شکست خورد. بنابراین من به او پیشنهاد می‌کنم توصیه‌های مدیریتی و حسادت بی‌پایانش درباره کریستیانو که استعداد، موفقیت و تناسب اندامش خیلی خیلی از رونی بالاتر است، را تمام کند.»

اینکه آیا فعالیت قدرتمند یونایتد در بازار نقل و انتقالات رونالدو را متقاعد به ماندن می‌کند یا خیر، هنوز مشخص نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی