نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
شوک به سرمربی پرتغالی/ مهاجم ملی‌پوش نمی‌تواند با استقلال قرارداد ببنند
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با پایان فصل نقل و انتقالات و خالی نشدن فهرست استقلال، این باشگاه دیگر تا نیم فصل نمی‌تواند بازیکن جدیدی به جمع نفراتش اضافه کند.

شب گذشته نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران رسماً به پایان رسید و پنجره نقل و انتقالاتی بسته شد تا باشگاه‌ها دیگر نتوانند اقدام به جذب بازیکن از یکدیگر داشته باشند و از این به بعد تا زمان باز شدن پنجره بعدی تیم‌ها با مشروط به برخی موارد می‌توانند بازیکن آزاد به خدمت بگیرند و یکی از آنها خالی بودن لیست نفراتشان است.

باشگاه استقلال در شرایطی پنجره تابستانی نقل و انتقالات خود را به پایان برد که تا دقایق آخر در مجادله برای خالی کردن فهرست نفراتش بود تا بتواند جای خالی برای کاوه رضایی که هنوز موفق به ثبت قراردادش نشده بود نگه دارد ولی این اتفاق رخ نداد تا وضعیت او با این تیم در هاله‌ای از ابهام باشد. برخی منابع معتقد بودند که استقلال می‌تواند همچنان با پرداخت غرامت با بازیکنی فسخ کند و برخی دیگر از غیرقانونی بودن این کار می‌گفتند.

رسول باختر، کارشناس حقوق ورزشی در این خصوص اظهار داشت: طبق قانون وقتی پنجره نقل و انتقالاتی به صورت رسمی بسته می‌شود باشگاه ها دیگر نمی‌توانند در فهرست نفرات خودشان دست ببرند و بازیکنی را از آن حذف کنند. مگر اینکه اتفاقات خاصی از قبیل مصدومیت طولانی مدت برای بازیکنی ایجاد شود که باید به تایید فدراسیون فوتبال برسد و در آن صورت می‌شود نام بازیکن را از فهرست خارج کرد و بازیکن دیگری جایگزین کرد و در غیر این صورت در موارد عادی چنین کاری ممکن نیست و حتی اگر استقلال قرارداد بازیکنش را یک طرفه فسخ هم بکند اجازه این را ندارد که نام بازیکنی را به جایش وارد فهرست کند و این موضوع تا پنجره بعدی نقل و انتقالات پابرجاست.

بدین ترتیب کاوه رضایی نمی‌تواند با استقلال قرارداد امضا کند و پیوستنش به این تیم در این مقطع منتفی شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سلطان IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    اوه عجب شکی 😥😥😥😥 طرف بازیکن ازاد هست باید اسم یک نفر از لیست خارج بشه البته خودش هم مقصره که بیشتر به فکر اقامت بلژیک هست تا فوتبال البته با این وضیعت مملکت من بهش حق میدم منم بودم فرار می‌کردم بعدشم مدیران استقلال مثل پارسال که موسوی رو بیرون کزدند امسال ارسلان میخواستند خب شاید ارسلان دوست نداره بره تراکتور دیگه از هیچ جا پیشنهاد نداره الان چکار کنه
  • Ali IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    پرسپولیس‌کاوه روبخره
  • رضایاک IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    عرسلان که باشه کافیه😂😂 عرسلان از کیسه نرفت بازیکن مازاد کیسه از تیم نرفت😂😂 تیم نیست که 😂😂😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی