نظرسنجی

کدام‌یک به نیمه‌نهایی صعود می‌کند؟
کارلوس کی روش
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارلوس کی‌روش دقایقی پس از اینکه مهدی تاج اعلام کرد قصد جدی برای برگرداندن این مربی پرتغالی دارد، ویدیویی از رختکن تیم ملی ایران منتشر کرد.

مهدی تاج، یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال دیشب (یکشنبه) در یک برنامه تلویزیونی ادعا کرد که اگر رئیس این فدراسیون شود، کارلوس کی‌روش را به عنوان سرمربی به تیم ملی ایران بر می‌گرداند. 

بعد از این اظهارنظر، کارلوس کی‌روش ویدیویی در صفحات مجازی خود منتشر کرد که برخی این مساله را تمایل این سرمربی پرتغالی برای بازگشت به تیم ملی ایران تعبیر کرده اند. کی‌روش در ویدیویی که مربوط به رختکن تیم ملی ایران در دیدار دوستانه با ازبکستان است، نوشت: «همه چیز از زمانی شروع می شود که ما فوتبال خوبی بازی کنیم.»

نکته جالب توجه این است که کی‌روش دیدار دوستانه ایران و ازبکستان را انتخاب کرده که کمتر از دو ماه قبل از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برگزار شد و اگر در شهریور ماه جابجایی میان او و اسکوچیچ کلید بخورد، باز هم تیم ملی حدود دو ماه تا جام جهانی قطر زمان خواهد داشت. 

پشت پرده فیلمی که کی روش از رختکن تیم ملی بعد از مصاحبه مهم تاج منتشر کرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • محمد حسین IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    بیا کارلوس جان که فقط خودت می تونی این بچه ها رو جمع کنی دور هم
  • محسن پرسپولیسی IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    الان دیگه همه چشم دوختن به سرمربی تیم ملی، تاج هم فقط برای طرفدار جمع کردن این حرف رو میزنه، همش میگفت زمان من من من! کیروش بهترین تیم ها مثل کلمبیا و مصر داشت که نتایج ضعیفی گرفت، توی این مدت زمان کم بهترین گزینه همان اسکوچیچ هست
  • آرش IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    شتر در خواب بیند پنبه دانه ، جناب تاج اول باید بفکر گند کاری های خودش و دوستانش باشد تا فکر تاج گذاری و چه خوش خیاله این کیروش که فوری استوری هم میذاره هشت سال مربی تیم ملی بودی اجازه ندادی یه مربی ایرانی در کنارت رشد کند ، الان مارکار آقاجانیان کجاست ؟
    • ع م IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
      مارکار آقاجانیان کنارش رشد نکرد؟ اونو نخواستن اونم استعفا داد. همیشه کنارش بود ولی میگفتن حتی یک مربی ایرانی رو نذاشت کنارش رشد کنه.
    • پدرام CA ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
      مارکار رو نخواستند چون کیروش با هیچکس حتی نکونام نساخت و بعد از رفتنش و رو شدن سوءاستفاده های وحشتناک مالیش سوال همه از مارکار این بود که چرا گزارش نکرده؟ البته جواب مارکار هم منطقی بود: به کی؟!!! (رفیق دزد و شریک قافله؟)...
  • ۳ DE ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    کاش تاج رئیس فدراسیون شود و کی روش بیاید.تیم ملی در قطر در خلیج فارس باید آبروداری کند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام‌یک به نیمه‌نهایی صعود می‌کند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی