دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
۲ |
۵
فدراسیون فوتبال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نامه تازه ای از سوی فیفا برای فدراسیون فوتبال ارسال شده است.

بر اساس این نامه دیگر فدراسیون‌ها نمی‌توانند برای پرداخت دستمزد مربیان خارجی خود روی کمک‌های فیفا حساب باز کنند یا خواهان پرداخت دستمزد مربیان خارجی خود از محل درآمدها نزد فیفا شوند.

پیش تر فدراسیون فوتبال با ارسال نامه خواهان پرداخت دستمزد کارلوس کی روش از محل مطالبات خود شد اما فیفا اعلام کرد دیگر این کار را برای هیچ یک از فدراسیون‌های ملی انجام نخواهد داد. این کار برای فدراسیون فوتبال ایران خیلی حسن داشت؛ زیرا انتقال پول به فدراسیون فوتبال ایران به خاطر تحریم خزانه داری آمریکا غیر ممکن بود و به این ترتیب، ایران از درآمدهای خود نزد فیفا استفاده می‌کرد.

جالب اینکه به تازگی فدراسیون فوتبال برای پرداخت بدهی اش به مارک ویلموتس به فیفا نامه زد و خواستار پرداخت بدهی‌های این مربی از محل مطالبات خود شد که فدراسیون فوتبال جهان این موضوع را قبول نکرد.

بااین حساب فدراسیون فوتبال برای جذب دوباره کارلوس کی روش نباید روی کمک‌های فیفا حساب باز کند. از سویی پرداخت دستمزد مارک ویلموتس که نزدیک به ۴ میلیون یورو می‌شود باید توسط فدراسیون فوتبال پرداخت شود و مشخص نیست آیا فدراسیون فوتبال در شرایطی که می‌بایست ۴ میلیون یورو به مارک ویلموتس بدهد آیا توان پرداخت دستمزد کارلوس کی روش را دارد یا نه؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شاهین IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    پارسال فدراسیون 300میلیارد از استقلال بدهی تبلیغاتی دارد . با اون پول براحتی بدهی اش را می دهد. الان استقلال با اون پولها گوش می برد
  • ع م IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    به نظر شما یک سازمان عریض و طویل به این اندازه نبایستی از راه های دیگری غیر از حضور در جام جهانی و فیفا درامد زایی کنه؟ همش به پول فیفا که نمیشه اتکا کرد. اگر یک دوره به جام جهانی صعود نکنیم باید کاسه گدایی دست بگیریم؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی