نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
واکنش رسمی به شایعه عجیب حضور نداشتن مدافع استقلال در لیست آبی‌ها
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسئولان نظام وظیفه به قرارداد جدید یزدانی با استقلال واکنش نشان دادند.

در هیاهوی پر بودن لیست استقلال و ادامه چالش های نقل و انتقالاتی این باشگاه یک شایعه عجیب درباره سیاوش یزدانی مطرح شد. در این خصوص گفته می‌شد که یزدانی به واسطه اینکه هنوز کارت معافیت خود را دریافت نکرده نامش وارد لیست استقلال نشده و به همین خاطر قادر به همراهی این تیم در لیگ برتر نیست.

با پیگیری ها اما مشخص شد که پس از رایزنی با مسئولان نظام وظیفه یزدانی قرارداد جدید خود را با استقلال به امضا رسانده و این قرارداد در سازمان لیگ فوتبال هم به ثبت رسیده است. یزدانی ۱.۵ فصل از قبل با استقلال قرار داد داشت و حالا طبق توافق جدید دو فصل در استقلال خواهد بود.

بعد از جدایی سیدمحمد حسینی از استقلال و پیوستن این مدافع به تراکتور، لیست استقلال خالی شده و مدیران باشگاه نام سیاوش یزدانی را جایگزین او کرده‌اند. این اتفاق روز گذشته رخ داده و بر این اساس یزدانی مشکلی برای همراهی تیمش در لیگ برتر نخواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    چه حیف😂😂 ما دلمون برای بازی های سیاوحش که فقط میزد زیر توپ و از بیرون توپ میرآورد تنگ شده😂😂😂 چه قدرررر این بازیکن بار فنی داره😂😂😂
  • مهدی ک IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    کاش بچه هاماهم پول داروپارتی می داشتن مثل آقای آجرلوتامعاف می شدن سربازی سه ماه فقط برای بازیکنان استقلال پیش آمده فقط پارتی فقط پارتی فقط پارتی 😭😭😭

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی