خشم ستاره استقلال به دلیل یک تصمیم غیرمنتظره/ تمرین آبی‌ها به جنجال کشیده شد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ارسلان مطهری در تمرین امروز استقلال حضور پیدا کرد اما تنها نظاره گر عملکرد هم‌تیمی‌هایش بود.

جدایی ارسلان مطهری از استقلال یا ماندن او در جمع شاگردان ساپینتو، سوژه اصلی روز پایانی بازار نقل و انتقالات بود. در شرایطی که سرمربی پرتغالی به صراحت در نشست خبری خود اعلام کرد که مطهری از جمع آبی‌ها جدا می‌شود، ولی در نهایت این اتفاق رخ نداد.

این بازیکن از دقایقی پیش در تمرین استقلالی‌ها در مجموعه انقلاب حضور یافت اما تنها نظاره گر عملکرد هم‌تیمی‌هایش بود. تعدادی از حاضرین در محل تمرین نیز مدعی شدند این بازیکن با برخی از مسئولین باشگاه وارد مجادلات لفظی شده و صدای صحبت‌های طرفین نیز در اطراف زمین تمرین آبی‌ها شنیده شده است.

گفته می‌شود که به مطهری اعلام شده او اجازه تمرین با بازیکنان را ندارد و به همین دلیل این بازیکن با یکی از مسئولین تیم وارد درگیری لفظی شده است.

به هر شکل باید دید بالاخره سرنوشت این بازیکن و همچنین کاوه رضایی چه خواهد شد و این دو بازیکن در لیگ بیست و دوم با لباس چه تیم‌هایی به میدان خواهند رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • عباس بوعذار PL ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    مطهری بازیکن با تعصبی هست و اینکه استقلالیه شکی نیست! ولی ارسلان عزیز خودت از عملکرد خودت بعنوان مهاجم راضی هستی؟؟؟ بعنوان مهاجم چند تا گل زدی برای استقلال؟ غیر از اون زمان که تازه اومده بودی و دو سه تا گل زدی بعدش چه عملکردی داشتی؟؟؟ الان هم که مربی نمیخوادت این کارهای چیپ اصلا زیبنده کسی که ادعای استقلالی بودن رو داره، نیست!!! استقلالی بابک مرادی بود که گفت میرم ولی بهتر شدم با قدرت برمیگردم!! قبول کن در حد استقلال نیستی در حال حاضر چقدر فرصت داشتی خودتو نشون بدی ولی بدجور حاشیه غلبه کرده بهت و دور و برت رو بدجور شلوغ کردی جوریکه فوتبال یادت رفته... اخوی قبول کن در حد استقلال نیستی در حال حاضر این دیگه لات بازی نداره! اگر استقلالی هستی بخاطر خودت که خیلی افت کردی تیمو نباید و حق نداری به حاشیه بکشونی! اینم یادت باشه هوادار، هواداره استقلاله نه شخص!! امثال ارسلانها میان و میرن برای هوادار فقط استقلال هست که بزرگه و بزرگ میمونه! لطفا احترام خودتو نگه دار و خودتو رو به روی هوادار قرار نده چون خودت ضرر میکنی قطعاً اگر واقعا در حد استقلال بودی و حق خوری بود شک نکن هوادار پشتت می ایستاد ول
    • آبی IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
      دوست عزیز،خود ارسلان هم میدونه بازیکن تاپ نیست،اما مطمئنا نسبت به رفتار زشت مربی و باشگاه معترضه. اگه ارسلانو نمیخواستن ده روز زودتر میگفتن که بنده خدا به فکر تیم جدیدش باشه. ضمنا مطمئنم که ارسلان خیلی بیشتر از منو شما استقلالو دوست داره،اما الان با شخصیتش بازی شده متاسفانه. انصافا من حقو به ارسلان میدم.
    • حسین IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
      والله وبالله ارسلان از شهبازاده وحتی از کاوه بهتره کاوه یکسال در استقلال بود وتیم را ول کرد رفت حالا که آخر فوتبالش برگشته سخن ما با سردار آجرلو است برادر عزیز چرا امثال شهبازاده وحسینی را بدون انتخاب مربی جذب کردید چرا اصلا قرار داد ارسلان متعصب را تمدید کردید وحالا که تیم‌ها همه بازیکنان را جذب کردن وجای خالی برای ایشان نیست یا باقیمت ارزان اورا می خواهند اصلا این حرفه ایی نیست حالا هم که اورا نمی خواهید تمام وکمال پول این بنده خدا رابدهید اگر خارجی بود می رفت وشکایت می کرد واقعا ماهواداران از این متعصب کشی واقعا دلخوریم قای آجرلو عاشقان را نکشید
  • کیسه سوز IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    مکتب هوچیگری و بی اخلاقی کیسه ، بخاطر همین منفور ملتن
  • رضایاک IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    عرسلان را بیرون بکنید😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی