قانون در مورد این فسخ قرارداد چه می‌گوید؟/ آیا مهاجم مغضوب استقلال می تواند به تیم جدید برود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال چند روز زودتر از بسته شدن پنجره تابستانی به امیر ارسلان مطهری اعلام کرد در لیست مازاد تیم قرار گرفته است.

فسخ قرارداد مطهری، تصمیمی بود که از سوی ساپینتو اتخاذ شد و حتی سرمربی تیم استقلال بعد از بازی با ملوان هم برد در برابر این تیم را به بازیکنانی چون امیر ارسلان مطهری تقدیم کرد. او گفت بازیکنانی چون مطهری می‌توانستند در کنار ما باشند اما ...

باشگاه استقلال طی تماس با امیر ارسلان مطهری از این بازیکن خواست برگه فسخ قرارداد را امضاء تا بدون هیچ مشکلی راهی یک تیم جدید شود اما مهاجم استقلال این موضوع را قبول نکرد و در نهایت این فسخ یک طرفه از سوی سازمان لیگ به ثبت رسید و این بازیکن ازلیست تیم آبی خارج شد.

امیر ارسلان مطهری دیروز راهی تمرین تیم آبی شد تا  با استقلالی‌ها تمرین کند اما اجازه تمرین پیدا نکرد به این خاطر که ساپینتو او را در لیست مازاد تیم قرار داده است. با اعلام جمشید نورشرق پرونده این بازیکن در کمیته تعیین وضعیت بررسی خواهد شد.

قانون در مورد این فسخ قرارداد چه می گوید؟/ آیا مهاجم مغضوب استقلال می تواند به تیم جدید برود؟

در صورتی که فسخ قرارداد از سوی باشگاه استقلال در سازمان لیگ که در بازه زمانی نقل انتقالات به ثبت رسیده است تایید شود امیر ارسلان مطهری می‌تواند راهی یک تیم جدید شود اما در غیر اینصورت استقلال نسبت به قراردادی که با این بازیکن دارد باید متعهد باشد و این تعهد تا زمانی خواهد بود که امیر ارسلان مطهری راهی یک تیم جدید شود و به واقع دستمزد او تا زمان راهی شدن به یک تیم جدید  لحاظ خواهد شد. اما همان طور که اشاره شد در صورت تایید فسخ قرارداد امیر ارسلان مطهری می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد و به عنوان سهمیه فیفا راهی یک تیم جدید شود.

پیش بینی می‌شود امیر ارسلان مطهری بیشتر مایل است استراحت کند و دستمزدش را از استقلال دریافت کند. او دیروز در حالی راهی تمرین شد که می‌دانست قراردادش از سوی سازمان لیگ فسخ شده است و جایی در لیست استقلال ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اامیر IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    بیکار بشینه گیتار بزنه:))))
    • ارسلان لنگ سوراخکن IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
      بعد از سوراخ کردن دروازه تون یا قبل از اون خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • شاهین IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    امیر حسن باید به پول اش برسد چون به او خیانت شد.
  • mohammad__taji79 IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    وقتی باشگاه یه طرفه فسخ کرد تو تمرینات باس شرکت کنه تا کامل پولشو بگیره..واقعا حق ارسلان مطهری این نبود رفتار درستی باهاش نشد ارسلان یکی از باتعصب ترین بازیکنان استقلال هست کار باشگاه زشت بود شخصیت و غرور بازیکن رو داغون کردن..این رفتار ته نامردی بود واقعاااا..
  • رضایاک IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    ارسلان را بیرون بکنید😂😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی