نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۳ امتیاز اراک از نان شب هم برای پرسپولیس واجب‌تر است!/  هر ۳ مساوی حکم ۲ باخت را در فوتبال دارد!/ مرد سرنوشت‌ساز لیگ ۲۲ در پرسپولیس توپ می‌زند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

زننده گل قهرمانی پرسپولیس معتقد است که مساوی کردن دیگر برای این تیم بس است و باید دنبال پیروزی باشد.

ابراهیم اسدی به نکته جالبی اشاره کرده و گفت: ببینید در فوتبال، هر ۳ مساوی حکم ۲ شکست را دارد. چطور؟ شما وقتی ۳ بازی را مساوی می‌کنید آن هم به عنوان یک تیم مدعی قهرمانی، ۶ امتیاز را از دست داده اید. این به معنای ۲ شکست است چرا که با ۲ باخت هم شما ۶ امتیاز از دست می‌دهید!

وی ادامه داد: تیم پرسپولیس نیز هفته اول برابر ذوب آهن به تساوی بدون گل رضایت داد. هفته دوم این تیم مقابل فولاد خوزستان مساوی کرد و روی هم رفته ۴ امتیاز ابتدای فصل را از دست داد. بنابراین باید در اراک و مقابل تیم خوب آلومینیوم بچه‌ها به پیروزی برسند تا جبران کرده باشند. تساوی احتمالی در شهر اراک اصلا به درد پرسپولیس نمی‌خورد و این تیم را در شروع لیگ برتر از هدف اصلی که قهرمانی است دور می‌کند.

کاپیتان سابق پرسپولیس افزود: به قول فوتبالی‌ها برد در شهر اراک برای این پرسپولیس از نان شب هم واجب تر است. پرسپولیس باید در دیدار با آلومینیوم اراک برای پیروزی به آب و آتش بزند و به هر شکل ممکن برنده از زمین خارج شود وگرنه در ادامه راه به دردسر خواهد افتاد. البته من تصور می‌کنم با پایان محرومیت آقا یحیی گل محمدی شرایط پرسپولیس نسبت به هفته‌های گذشته بهتر شود.

هافبک سال‌های نه چندان دور پرسپولیس از عدم تمایل هافبک‌های این تیم برای شوتزنی نیز گفت و یادآور شد: من نمی‌دانم چرا هافبک‌های پرسپولیس کمتر اقدام به شوتزنی می‌کنند. یکی از راه‌های باز کردن دروازه حریف در زمانی که بازی فشرده و دفاعی انجام می‌دهد، شوتزنی است. در کادرفنی پرسپولیس هم آقا کریم ( باقری) حضور دارد که خودش یکی از بهترین شوتزنان تاریخ فوتبال ایران بوده است. پرسپولیس در حال حاضر هافبک‌های شوتزنی مثل میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی و ... و حتی دانیال اسماعیلی فر در سمت راست خط دفاعی را دارد اما اینکه چرا این بچه‌ها کمتر اقدام به شوتزنی می‌کنند برای خود من عجیب است. هر چند خط هافبک پرسپولیس از خلاقیت بالایی برخوردار بوده و مقابل هر تیمی‌می‌تواند مالکیت توپ را از آن خود کند.

۳ امتیاز اراک از نان شب هم برای پرسپولیس واجب تر است!/  هر ۳ مساوی حکم ۲ باخت را در فوتبال دارد!/ مرد سرنوشت ساز لیگ ۲۲ در پرسپولیس توپ می زند

ابراهیم اسدی در مورد ناکامی‌مهاجمان پرسپولیس در دو هفته گذشته نیز گفت: من احساس می‌کنم مهدی عبدی و سایر مهاجمان پرسپولیس فشار بیش از اندازه ای را تحمل می‌کنند. شاید زدن اولین گل خیلی به او و سایر مهاجمان کمک کند و امیدوارم این اتفاق هر چه زودتر حتی در اراک بیفتد. به هر حال بازی کردن در پرسپولیس همان قدر که شهرت و اعتبار می‌آورد به همان اندازه هم شخت و پرفشار است. شما به عنوان یک بازیکن حرفه ای باید بتوانید این فشارها را تحمل کرده و موفق ظاهر شوید.

وی در خصوص عملکرد بازیکنان تازه وارد پرسپولیس اظهار داشت: همه خریدهای پرسپولیس کیفیت بالایی دارند. مرتضی پورعلی گنجی هنوز به دلیل مشکلات قراردادش نتوانسته است برای این تیم بازی کند اما یک مدافع با تجربه بین المللی است. علیرضا بیرانوند هم در دو بازی گذشته به ویژه مقابل فولاد خوزستان عالی ظاهر شد و نشان داد برای شماره یک شدن در جام جهانی برگشته است. من گئورگی گولسیانی را هم یک مدافع خونسرد و خوب دیده ام اما دانیال اسماعیلی فر پتانسیل به مراتب بالاتری دارد. مثل سروش رفیعی و سعید صادقی که می‌توانند سرنوشت یک مسابقه را تغییر دهند. البته یورگن لوکادیا را هم نباید فراموش کرد. من فکر می‌کنم این مهاجم هلندی مرد سرنوشت ساز لیگ بیست و دوم شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرشاد IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    مساوی حکم بردداره براتون فقط خداوکیلی گلم بزنیدبعد3هفته
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    همینکه مثل کیسه تو هفته اول تحقیر نشدیم خیلی خوبه اونم تو آزادی. من به اینا نمیبازم. کجایی عزیزی خادم
    • Sepahan IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      آسیاب به نوبت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی