نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
میرشاد ماجدی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: هیچ فوتبالیستی جز اینکه صلاح فدراسیون و فوتبال را بخواهد نداریم. همه دلشان می‌سوزد ولی شاید بیانشان برای این دلسوزی فرق می‌کرده است.

میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال با حضور در برنامه مجله فوتبال شبکه خبر، به سوالات مجری این برنامه در خصوص عملکردش در مدت سرپرستی فدراسیون و برنامه‌هایش برای انتخابات فدراسیون فوتبال پاسخ داد که خلاصه ای از آن را در ادامه می‌خوانید:

*اعضای کمیته فنی، افراد سرشناسی هستند که چندین سال عضو تیم ملی بودند یا آقای محصص که اکثر سرمربیان ما مدرک A خودشان را از ایشان گرفتند. ولی یادمان باشد که کمیته فنی یک کمیته مشورتی است. تصمیم‌گیر نیست. کمیته فنی به اعضای فدراسیون مشورت می‌دهذ.

*هفت نفر اعضای هیئت رئیسه بر ابقای ایشان تصمیم گرفتیم. ما اگر آقای اسکوچیچ را برکنار می‌کردیم یا مربی دیگر می‌آوردیم، تصمیم‌گیری می‌شد. ما این کارها را نکردیم و ایشان به کار خود ادامه دادند.

*به هرحال ما ایرانی هستیم. کسی که به ایران آمده، سالم کار کرده، تیمی که هیچ کسی مسئولیتش را قبول نمی‌کرد، به دور دوم و بعد هم جام جهانی رسانده است. به نظر من یک مقداری بی‌معرفتی بود اگر می‌خواستیم او را عوض کنیم. ما تصمیم نگرفتیم، ابقای ایشان موضوعی بود که وجود داشت.

پشت پرده تماس فدراسیون فوتبال با علی دایی/ اسکوچیچ خیلی سالم است؛ برکنارش او بی معرفتی بود/ آسیا که هیچ؛ در فوتبال جهان می درخشیم

*من با علی دایی تماس گرفتم تا ایشان را ببینم. خود ایشان را روی خط بیاورید بپرسید. همین الان که با شما صحبت می‌کنم دو روز قبل، آخرین قسط مالیات آقای کی‌روش را در حدود یک میلیارد تومان پرداخت کردیم. ما نمی‌خواهیم هیچ باری را روی دوش ملت و دولت بگذاریم. سعی می‌کنیم با حداقل هزینه بهترین نتیجه را بگیریم. ما با آقای اسکوچیچ تا ۲۰۲۳ قرارداد داریم. تعجب می‌کنم دوستان می‌گویند هیئت رئیسه تشکیل شده یا نشده است. وظیفه داریم ایشان را صددرصد حمایت کنیم و این کار را می‌کنیم.

*هیچ فوتبالیستی جز اینکه صلاح فدراسیون و فوتبال را بخواهد نداریم. همه دلشان می‌سوزد ولی شاید بیانشان برای این دلسوزی فرق می‌کرده است. قطعا بچه‌هایی که پست مخالف گذاشتند اگر به مربیگری یا مدیریت برسند کلام‌شان فرق خواهد کرد. خود بازیکنان به این بلوغ رسیده‌اند که این دو دستگی باید کنار برود و باید فقط برای کشور و پرچم‌مان تلاش کنند. فوتبال یک پدیده شادی‌آفرین و وحدت‌آفرین است. نباید این را فراموش کنیم. مطمئن باشید با اردوی جدیدی که در اتریش برنامه‌ریزی کردیم، برنامه سنگال که قطعی شده و ان‌شاءالله حریف دیگر هم قطعی شود، اردوی خوبی خواهیم داشت و سعی می‌کنیم با بهترین کیفیت در این دو بازی حاضر شویم."

*در همین مدت کوتاه تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان ما قهرمان کافا شدند. بانوان ایرانی به سختی با ایجاد یک انقلاب و سنی پایین‌تر نایب قهرمان کافا شدند. فوتسال و فوتبال ساحلی ما بازی می‌کنند و قول می‌دهم بار دیگر به صدر آسیا بازگردند. نوجوانان و جوانان ما یک سال و نیم به خاطر کرونا تمرین نکردند. تیم نوجوانان اکنون در ازبکستان است. قطعا باید به صدر آسیا بازگردیم. با استعدادیابی در کشور حدود ۳۰ هزار جوان زیر ۱۹ و ۱۶ سال آقایان و زیر ۱۶ سال بانوان را دیدیم. شک نکنید به فوتبال آسیا که هیچ به فوتبال جهان باز می‌گردیم‌.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مسی IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    از زمان حضور ماجدی وکامرنی فر تیمهای ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا حذف شدن ، مشکلات حضور بانوان در ورزشگاه مشهد و آبروریزی که به وجود آمد ، نداشتن تیمی هماهنگ از اسکوچیچ ، نداشتن بازیهای تدارک قوی برای تیم ملی ، ترجیح منافع فردی توسط ماجدی و کامرانی فر که فقط صندلی ریاست رو داشته باشند ، فقط وفقط منافع فردی تا گروهی رو در نظر میگیرن .
  • ناشناس IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    حرفهای منطقی زده باید سرمربی که سالم کار کرده و نتیجه گرفته حمایت بشه
  • داش فر IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    فوتبال حرفه ای معرفتی ایرانی🤣🤣
  • فقط تیم ملی IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    1-اسکوچیچ از سایه خودش هم می ترسد.می داند به شدت تحت نظر است.جرات دلال بازی ندارد.قابل توجه کسانی که بدون مدرک و بدون ترس از خدا او را متهم به دلالی گری میکنند؛بعد زیر پرچم امام حسین سینه و قمه هم می زنند2-تیم ملی جای اولویت معرفت نیست بلکه منافع ملی اولویت دارند.منافع ملی ایجاب می نماید با اسکوچیچ به جام جهانی برویم.زیرا الان هیچکس به اندازه او بر تیم و فوتبال ملی ما اشراف ندارد.اگر می خواستند مربی تیم را عوض کنند بعد از صعود در بحرین باید می شد نه الان که تیم عملا فقط چند روز در اختیار مربی است.بعد از جام جهانی فدراسیون هرکس را می خواهد بیاورد3-مشکل ما نه مربی بلکه مدیریت ناتوان و بعضا سوءاستفاده گر است4-فعلا برای جام جهانی فدراسیون استیلی تفرقه آفرین و ناتوان را برکنار و خورشیدی و باقری را برگرداند.چرا افراد موفق را حذف نمودید؟از روزی که اینها رفتند و البته شجاع خلیل زاده نبود تیم دو بار شکست خورد
  • غلام IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    اسکوچیچ چه خوب چه بد دیگه واسه تعویضش دیر شده.اسکوچیچ رو بروی تیم‌های حرفه ای حرفی برای گفتن نداره اگه هم تومقدماتی نتیجه گرفت یکی از دلایلش ضعیف و کثافتکاری ویلموتس بود و بعدش وضعیت بد تیم‌های هم گروه بجز کره که نشون داد عیار تیم چقدره
  • محمد FR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    یعنی انقد فدراسیون بی در و پیکر شده که یه آدم معلوم الحالی مثل ماجدی میاد برای عاشقان فوتبال تعیین تکلیف می کنه. اسکوچیچ مگه چکار کرده؟؟؟؟ آیا تونسته تیم سوم الجزایر رو ببره؟؟؟ اومد بعد ده سال به کره باخت. همین کره تو زمان کیروش می ترسید بیاد با ما بازی کنه. وای به حالتون اگه این دلال کروات سرمربی ایران تو جام جهانی باشه اون فدراسیون رو رو سرتون خراب می کنیم.
    • ناشناس IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      عزیزم باز که تو قرصاتو نخوردی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی