نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
مردی که دوئل ماجدی و تاج را تماشا می‌کند/ چهره اسرارآمیز انتخابات فدراسیون فوتبال کیست؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عزیزالله محمدی نامزد انتخابات فوتبال یکی از چهره هایی است که در قیاس با تاج و ماجدی درباره مسائل مختلف، کمتر سخن گفته است.

درباره انتخابات فدراسیون فوتبال که روز هشتم شهریورماه برگزار می شود، طبعا با ۳ کاندیدا طرف هستیم؛ مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی.

تاج که پس از ماجرای ویلموتس، مدتها سکوت کرد، لاجرم از لاک دفاعی بیرون آمد و درباره برنامه هایش در چندین برنامه تلویزیونی سخن گفت. ماجدی هم که در حال حاضر همراه هیئت رئیسه، فدراسیون فوتبال را در اختیار دارد، با حضور در تلویزیون، خودی نشان داد و از آینده فوتبال ایران حرف زد.

در واقع ماجدی و تاج سعی کردند نزد افکار عمومی، سخنانی را بر زبان بیاورند و از ایده هایشان حرف بزند اما مرموزترین چهره انتخابات فدراسیون فوتبال، کسی نیست به جز عزیزالله محمدی!

محمدی تا امروز کمتر از دیگران حرف زده و آخرین جمله ای که از او درباره انتخابات فدراسیون به یاد داریم این است؛ به نفع هیچ کس کنار نمی روم؛ تا آخرین لحظه در صحنه انتخابات می‌مانم. 

عزیزالله محمدی با سابقه مدیرعاملی باشگاه فجرسپاسی، ریاست سازمان لیگ و نایب رئیسی فدراسیون و همچنین ریاست در اتحادیه باشگاه ها ترجیح داده فقط سکوت کند و نظاره گر دوئل پنهان مهدی تاج و میرشاد ماجدی باشد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • gaber IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    ماجدی استقلالی انتخاب شده هست تا استقلال از داوری و در همه زمینه ها سود ببره خیلی هم پر رو هست با اینکه زیاد حرف نمیزنه . بترسید از این موجود خیلی خطرناکه با پر روزترین ها روبرو هستیم که انتخاب میشود و سالها برای استقلال حکومت می‌کنه مطمئنم باشی و شکی نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی