تایید حضور بانوان در دیدار استقلال و مس کرمان/ تعداد بلیت فروشی مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان از حضور تماشاگران خانم در دیدار تیم‌های استقلال و مس کرمان خبر داد.

مجوز حضور بانوان در ورزشگاه آزادی برای نخستین بار برای حضور در مسابقات لیگ برتر صادر شد و وزارت ورزش رسما اعلام کرد که در دیدار تیم های فوتبال استقلال و مس کرمان تعدادی از بانوان حضور خواهند داشت.

مجید شهیدی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: برای نخستین بار یکی از دیدارهای لیگ برتر با حضور تماشاگران خانم برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: بر این اساس با توجه به قانون استفاده از ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاهها به دلیل کرونا و فروش ۲۸ هزار قطعه بلیت بازی استقلال و مس کرمان، قرار است در مرحله نخست حضور خانمها در رقابتهای لیگ برتر، تعداد محدودی از هواداران خانم با تهیه بلیت از طریق سامانه فروش بلیت رقابتها، دیدار تیمهای استقلال و مس کرمان را از نزدیک تماشا کنند.

وی افزود: این تماشاگران از در شرقی و پس از گذر از گیت کنترل بلیت وارد ورزشگاه شده و با اتوبوسهای تعیین شده به سمت تونل و سکوی ویژه تماشاگران خانم منتقل خواهند شد.

شهیدی در ادامه با اشاره به دیدارهای پیش روی لیگ برتر اظهار کرد: قرار است همزمان با برگزاری رقابتهای لیگ برتر در هفته‌های آتی و با فراهم شدن شرایط و زیر ساختهای لازم به این تعداد تماشاگر خانم برای حضور در رقابتهای لیگ برتر افزوده شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حق IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    ورود آقایان به ورزشگاه زنان چون خلاف دین و قانونه ممنوعه ولی ورود زنان به ورزشگاه آقایان با اینکه خلاف دین و قانونه آزاده، چقدر ایران مردسالاری!!
  • فقط تبعیض عليه آقایان IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    هم اجازه ورود به ورزشگاه آقایان، خلاف قانون و دین ، هم بلیط با یک چهارم قیمت، ویژه خواهی از اول کار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی