۰
پنجشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
۰ |
۵
علی کریمی
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک اسبق آبی‌ها با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت اکنون برای بازگشت به تیم ملی خط و نشان می‌کشد.

کایسری اسپور در هفته سوم سوپر لیگ ترکیه میهمان استانبول باشاک شهیر بود و با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد. مجید حسینی در مرکز خط دفاع مثل همیشه یکی از بازیکنان اصلی کایسری اسپور بود و علی کریمی هم بعد از پایان یک جلسه محرومیت به لیست این تیم برگشت و تا دقیقه ۷۳ در زمین حضور داشت.

کایسری اسپور در این دیدار می‌توانست از موقعیت‌هایی که نصیبش شد، استفاده کند اما از آنها بهره‌ای نبرد تا استانبول باشاک شهیر با گل‌های ناصر چادلی و بوراک اوزکان بازی را به سود خود تمام کند.

نکته جالب این بازی اما حضور دراگان اسکوچیچ در ورزشگاه بود. سرمربی تیم ملی ایران برای تماشای عملکرد دو بازیکن ایرانی کایسری به ترکیه رفته بود و البته توانست علی کریمی و مجید حسینی را از نزدیک زیر نظر بگیرد. کریمی در بازی نخست برابر بشیکتاش با دریافت دو کارت زرد از زمین اخراج شد اما اعتقاد گاگداس آتان به او در حدی بود که بعد از یک جلسه غیبت- به‌دلیل محرومیت- دوباره از وجودش استفاده کرد و هدایت خط هافبک کایسری اسپور را به او سپرد.

این علی کریمی می خواهد در جام جهانی بازی کند!

با اینکه علی کریمی در دقیقه ۷۳ جای خود را به گوستاوو کامپانهارو داد اما از نظر کارشناسان و سایت‌هایی که به بازیکنان نمره داده و عملکرد آنها را زیر ذره‌بین قرار می‌دهند، توانست دومین بازیکن برتر کایسری اسپور لقب بگیرد. بلال بایزیت، دروازه‌بان کایسری اسپور که موقعیت‌های بسیاری را مهار کرد با نمره ۴/۷ عنوان بهترین بازیکن کایسری در این دیدار را به دست آورد و بعد از او این علی کریمی بود که بهترین نمره را کسب کرد.

کریمی که عزم خود را برای بازگشت به تیم ملی و بازی در جام جهانی ۲۰۲۲ جزم کرده، با نمره ۷ و حضور ۷۳ دقیقه‌ای در زمین، توانست باز هم جواب اطمینان سرمربی ۴۲ ساله کایسری اسپور را بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی