نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
آقا یحیی پرسپولیس تیم وقت‌کشی نیست!/ لوکادیا طلسم اراک را می‌شکند/ پرسپولیس تیم پاس به عقب نیست؛ تیم حمله است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رحیم یوسفی پیشکسوت پرسپولیس گفت: اگر یحیی گل محمدی تیم را طوری به میدان نفرستد که برنده شود با یک مساوی یا باخت پرسپولیس کلاً به هم می ریزد.

رحیم یوسفی بازیکن اسبق پرسپولیس در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره بازی قبلی این تیم مقابل فولاد و دیدار حساس مقابل آلومینیوم در اراک اظهاراتی را مطرح کرد.

اوضاع پرسپولیس در آستانه شروع هفته سوم مسابقات را چطور ارزیابی می‌کنید؟

ما در دو بازی گذشته نتوانستیم گل بزنیم که این نشان میدهد گلزن نداریم. البته الان وقت چاره اندیشی برای این مسائل نیست. دوماه تابستان وقت داشتیم به این مسائل فکر کنیم اما متاسفانه اینگونه نشد.

بازی با فولاد را چطور دیدید؟

متاسفانه ما در دو بازی اول به لحاظ خط حمله خوب نبودیم. در بازی با فولاد که اصلاً روی دروازه حریف موقعیت هم خلق نکردیم. فوتبال یعنی گل بزن تا برنده شوی. اگر گل نزنید نتیجه نمی‌گیرید. امسال پرسپولیس شرایط خوبی در آغاز کار نداشته. اگر یک مساوی دیگر بیاوریم یا ببازیم تیم بهم می‌ریزد.

فکر میکنید حضور لوکادیا در بازی سوم این گره را باز کند؟

انشاالله که این طور باشد. می‌گویند توانایی خوبی در گلزنی دارد اما تمرین یک بازیکن با حضور در بازی رسمی‌زمین تا آسمان فرق دارد. امیدوارم همانطور که در تمرین می‌درخشد در زمین مسابقه هم بدرخشد.

جایگاه پرسپولیس در جدول رده بندی تا چه اندازه شرایطش را خطرناک می‌کند؟

همه ما می‌دانیم که مساوی همان باخت خفیف است. اگر پرسپولیس یک باخت و یک برد آورده بود الان یازدهم نبود. شما وقتی یک برد بیاورید سه امتیاز میگیرید ولی مساوی و یک امتیازش فایده ای ندارد، فقط اسمش است که نباختید.

آقا یحیی پرسپولیس تیم وقت‌کشی نیست!/ لوکادیا طلسم اراک را می‌شکند/ پرسپولیس تیم پاس به عقب نیست؛ تیم حمله است

تاکتیک تیم پرسپولیس در دیدار با فولاد خوب بود؟

متاسفانه ما نباید با یک فوروارد بازی کنیم ولی هر بازی این کار را تکرار می‌کنیم. وقتی بازی را می‌دیدم تاسف می‌خورم که چرا بازیکنان پرسپولیس قدرت عبور از یار مقابل‌شان را ندارند. البته فولاد بازی را بسته بود و توپ زیر پای هر پرسپولیسی میرفت دو نفری او را پرس می‌کردند. ولی بچه‌های ما قدرت عبور از آنها را نداشتند و پاس به عقب میدادند! پرسپولیس تیم پاس به عقب بده نیست. در دنیا رسم بر این است که اگر میخواهید جلو بیفتد باید دریبل بزنید یا بازیکنانی داشته باشید که خلاقیت داشته باشند تا با یک و دو کردن خودشان را به دروازه حریف نزدیک کنند ولی بچه‌های پرسپولیس در این بازی یا جرأت نداشتند یا ترسیده بودند شاید هم اجازه نداشتند این کار را بکنند.

به نظر شما پرسپولیس چه کار کند که از این شرایط خارج شود؟

اسم پرسپولیس که می‌آید یعنی از تیم مقابل یک گل جلو است. متاسفانه پرسپولیس فقط با یک فوروارد بازی می‌کند. وقتی شما یک فوروارد دارید حریف راحت تر اورا مهار می‌کند و اجازه فعالیت به او نمی‌دهد. نفرات کنار دستی هم خوب اضافه نمی‌شوند. اما سوال اینجاست چرا تمیروف که من اصلاً قبولش ندارم دقیقه ۹۰ به میدان می‌آید؟ اگر یحیی می‌خواست به گل برسد لااقل او ده دقیقه زودتر می‌آورد تا فولاد عقب برود. تعویض تمیروف بیشتر شبیه وقت کشی بود! روز وقت کشی پرسپولیس روز مرگش است. انگار گل محمدی ترسیده بود ببازد و می‌خواست وقت را تلف کند!

بازی با آلومینیوم را چطور پیش بینی میکنید؟

آنها تیم خوبی هستند. یک تیم قدرتی و سرعتی. ولی امیدوارم لوکا طلسم این بازی را بشکند و بالاخره با گلی که می‌زند اولین برد را به دست بیاوریم. هوادار پرسپولیس تشنه برد است و نتیجه ای غیر از این نه شایسته پرسپولیس است نه مورد پسند هوادار.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ارتش سرخ IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    اقای گل محمدی، پرسپولیس باید تهاجمی بازی کند اگر هم نتیجه نگرفت حداقل زیبا و مردانه بازی کرده است نه اینکه از ترس گل خوردن بیشتر نفراتش نزدیک دروازه خودی باشند. بخدا این نوع بازی کردن برای پرسپولیسی که مدعی قهرمانیست شرم آورست
  • عشقپولیس IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    مثکه هیچکس با خبرنگارامصاحبه نمیکنه هی میرن سراغ رحیم یوسفی و قلیچ
  • علی IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    ای بابا ذوب آهن و فولاد خوزستان که فوتبال بازی نمی‌کنند فقط دراز کشیدن نوبتی روی زمین واجتماعی در زمین خودشان ....
  • احمد IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    ببینیم دیاباته رو بگیرند گرمحمدی دیگه چه بهانه‌ای برای ناکامی لنگ داره.الان که دوهفته داوری کاملا به نفع لنگ است سکوت می کنند ولی خدانکنه یه سوت به ضرر لنگ زده بشه تمام ناکامی چند سالشون حتی تو آسیا رو هم میندازن گردن داوری.
  • حامد IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    اینایی که فقط بلدن ایرادبگیرن به این موضوع دقت کنن اگه دوتافوروارد قدراون جلوباشن که ان شااله دارن میان ۴تابازیکن حریفومیکشنونن سمت خودشون اون موقع کاربرای هافبکاراحتترمیشه ومیتونن بدون فشاربازیسازی کنن
    • عدالت FI ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
      میدونی چرابه پرسپولیس میگی لنگ؟چون مادرت راروی لنگ تلمبه میزنیم خخخ
  • بهزاد DE ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    یحیی وای به حالت فردا بازی رو نبری. اگر نبردی همون اراک بمون دیگه تهران نیا که جات تو تیم نیست
  • حسن IR ۰۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    سلام.من مطمئن هستم. اولین 3امتیاز لیگ 22 رو کسب میکنیم.پرافتخارترین باشگاه در آسیا (پرسپولیس)
  • سرخ کابوس آبی IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    یادش بخیر در گدشته وقتی میرفتیم ورزشگاه پرسپولیس یه گل دو گل میزد کسل برمی گشتیم چون اونوقت اونقدر گل میزد تیمهای مقابل فقط سعی در کم گل خوردن میکردند باید تیم از نظر هجومی برگرده به دهه ۵۰ وشصت زمانیکه 6تا 6تا گل میزد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی