نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
سورپرایز یحیی در اراک مشخص شد/ خرید هیجان‌انگیز در ترکیب پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم هلندی پرسپولیس در ترکیب اصلی تیمش مقابل آلومینیوم اراک قرار خواهد گرفت.

یورگن لوکادیا ستاره هلندی و جدید پرسپولیس چند روزی است که با سرخ پوشان تمرین می‌کند. این بازیکن رزومه‌دار با وجود عقد قرارداد، در لیست بازی پرسپولیس مقابل فولاد قرار نگرفت و نتوانست فرصت بازی برای پرسپولیس را پیدا کند.

دلیل این موضوع هم به عدم آمادگی لوکادیا برمی‌گشت. در چند روز گذشته و بعد از دیدار مقابل فولاد، وضعیت بدنی لوکادیا بهتر شد و توانست هماهنگی بیشتری با سایر بازیکنان پیدا کند. همین موضوع باعث شد تا یحیی گل محمدی نام این بازیکن را در فهرست بازی مقابل آلومینیوم اراک قرار دهد و ستاره جدید خط حمله پرسپولیس همراه تیم راهی اراک شد.

با این حال خیلی ها فکر می‌کردند، گل محمدی از لوکادیا در دقایق پایانی و یا نهایتا در ۴۵ دقیقه دوم بازی بگیرد. اما یحیی قصد دارد لوکادیا را در ترکیب اصلی تیمش قرار دهد و این بازیکن سورپرایز گل محمدی برای بازی با آلومینیوم خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مرصاد IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    واویلا واویلا بزن یکی دیگه❤❤❤❤❤❤ امشب تمام کیسه ها پای تلویزیون نشستن و دعا میکنن پرسپولیس ببازه😁 انشالله هفته به هفته قدرتمندتر میشیم🤲 با جذب یک مهاجم دیگه و با رسیدن وحید به تمرینات گروهی؛ منتظر یک سوپرایز بزرگ باشید عزیزان کلوپ دوچرخه سواران 🚴‍♂️🚴‍♀️🚴‍♀️
  • مهدی IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    کیسه کشادرچه حالی هستن الان وقتی دیاباته هم داره میادکه کیسه رومچاله کنه 😂😂😂😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی