نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
عکس| حمایت آزمون از فرزند دختر روسی قطع شد/ واکنش قاطع وکیل پرونده به اقدام سردار
منبع: طرفداری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ماجرای شکایت دختر روسی از سردار آزمون همچنان ادامه دارد و قرار است این موضوع در آلمان پیگیری شود.

 وب‌سایت spbdnevnik روسیه در این خصوص نوشت: چند ماه پیش بود که خبر رسید سردار آزمون در زمان حضورش در باشگاه زنیت صاحب فرزندی شده اما مسئولیت او را نمی‌پذیرد. مادر فرزند سردار آزمون از او شکایت کرد و کار را به دادگاه کشاند تا از او غرامت سنگینی بگیرد. دادگاه به نفع دختر روس رای داد و سردار آزمون محکوم به پرداخت یک چهارم از درآمدش به عنوان هزینه‌های فرزندش شد. طبق گفته منابع روسی، این رقم چیزی حدود 700 هزار یورو است.

ماجرا از این قرار بود که سردار آزمون با دختری به نام آلیا در کازان آشنا شد و پس از انتقال سردار آزمون به زنیت سن پترزبورگ، آن‌ها به ملاقات با یک‌دیگر ادامه دادند. بعد از مدتی آلیا باردار شد و رابطه آن‌ها به پایان رسید. ابتدا سردار آزمون از مادر فرزندش حمایت مالی می‌کرد اما این رقم با رقم قانونی که آن دختر رویش حساب باز کرده بود، مطابقت نداشت. در نتیجه کار به دادگاه کشیده شد. پس از شکایت، سردار آزمون در دادگاه حاضر نشد و حکم به شکل خودکار به نفع شاکی صادر شد. سردار آزمون درخواست تجدید نظر داد چرا که به دلیل حضورش در آلمان نتوانست در معاینات لازم حضور یابد. الان خبر رسیده که سردار آزمون دیگر هیچ رقمی را بابت حمایت و نگه‌داری از فرزندش را پرداخت نمی‌کند.

عکس| حمایت آزمون از فرزند دختر روسی قطع شد/ واکنش قاطع وکیل پرونده به اقدام سردار

حضور سردار آزمون در آلمان باعث نمی‌شود این پرونده مختومه شود. آندری دیمیتریف، وکیل دختر روسی در خصوص شرایط کنونی فرزند این مهاجم تیم ملی ایران گفته: الان آلیا در وضعیت خیلی سختی است. قبلا آزمون مبلغ کمی را جهت نگه‌داری از کودک پرداخت می‌کرد اما حالا همه راه‌های ارتباطی با او مسدود شده است. او هیچ پولی نمی‌فرستد و موکل من نمی‌تواند شغلی برای خودش پیدا کند زیرا کودک در سنی است که کاملا به مادرش وابسته است. به کمک کارشناسان در آلمان نیاز داریم، اگرچه مشکل خاصی نخواهیم داشت زیرا آلمان کشوری متمدن است و به قوانین احترام می‌گذارد. ما در این که نتیجه پرونده‌مان مثبت خواهد بود، تردیدی نداریم و این ماجرا را تا انتها پیگیری خواهیم کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • حسن IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    چرا اینقدر راحت با این آبروریزی برخورد میشه و قبح اون را زیر پا می‌زارن هیشکی هم در داخل هیچ برخوردی با این شخص نمیکنه... خیلی عجیبه
    • عبدل آبدوغ IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      سردار بچه ی‌من نیست داداش بچه‌ی خودته! زورت میاد بهش برسی! اگه بحث آبروعه که نیست که همه ملت خبر دار شدند. مسئولیت بپذیر! جدا از اینا به جرائت میگم یکی از زشت ترین بچه‌هاییه که تا به حال دیدم. این عکس واقعیه بچشه! 😂
    • حنیف IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      چقدرم شبیه خود سردار مردک خجالت بکش برو بچت رو گردن بگیر البته سردار هر اتفاقی واسش میفته نود درصد پدرش مقصر بچه لوس رو تحویل جامعه داده
    • صادقی IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
      هروقت با شما برخورد بشه با اونم برخورد میشه.
  • امیر IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    آزمون باید به شدیدترین مجازات های تعریف شده در این زمینه محکوم شود.
  • محمد IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    واقعا باعث تاسفه که پیامد کارشو قبول نمیکنه و از فرزندش حمایت نمیکنه قیافه بچه داد میزنه مال اونه!!! بعد ایتقدر پر رو هست میان شب و روز مصاحبه میکنه خجالت نمیکشه بسیار پر روه این پسر
  • Mm IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    واقعاً خجالت آوره مگه میشه بچتو بیخیال بشی از ترس پدر مادرت.توکه خیلی ادعای مرد بودن میکنی ،🤏اینقدر وجود داشته باش.اون بابات که از همه طلبکاره این عکسو میبینه جیگرش آتیش نمیگیره!!!
  • مجرد IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    سردار بچه تو بگیر بیار ایران من خودم به فرزندی قبول میکنم . حیف نکرده بچه ی به این خوشکلی و نازی رو با اون زنه که معلوم نیست کجا هست و الان چیکار میکنه ، تنها گذاشتی و خودت پاشدی رفتی آلمان ؟
    • . IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      حالا تو بچه ی سردار رو فقط قبول میکنی یا برای بقیه هم همین کار رو میکنی!اگه نیتت خیره و برای رضای خدا من یه بچه سراغ دارم صدبرابر این خوشگلتر و بانمکتر اگه اوکی هستی بیارمش تا بزرگش کنی.
  • اسمایل IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    حالا که از نظر علمی و ژنتیک هم ثابت شده این بچه ی ازمون هست تحویل نگرفتن و خرجی ندادن بهش اخره نامردیه.بالاخره اتفاقی هست که افتاده و باید ختم بخیر بشه چون این وسط جان یک انسان در میونه .بره بچه ش رو بیاره ایران بزرگش کنه و تا اون موقع تیم دختران تراکتور هم راه افتاده میتونه بره برای تراکتور یا بازی کنه یا مربیگری کنه.
  • رند IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    استادهاي باهوش!! اين يه روش قديمي تيغ زدن ادمهاي مشهور،سلبريتي ها و پولدارهاست كه در شرق اروپا رواج داره!! صلا موضوع بچه در ميان نيست!! طرف با هزار حيله بچه دار ميشه و حداقل يه چهارم ثروت طعمعه بدبخت ساده لوح رو بالا ميكشه با توجه به قوانين ابلهانه اي كه هست!!ازمون قبلا با يه دختر روس ديگه دوست بود كه اون خودش پولدار و مشهور بود متاسفانه همه رو مثل هم دونسته و با اين دختره گانگستر هم دوست شده كه طرف فقط هدفش حامله شدن بوده براي پول!! دختر نازيه يعني چي!!!؟؟ اون فقط سلاح مادارش و وسيله اي براي سر كيسه كردن ازمونه ساده لوحه!!
    • ف دال IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      سلام و عرض ادب؛ دوست عزیز، فرض بر صحت ادعای شما، الآن تکلیف چیه؟ انسان ممکن‌الخطاست (اگه این مسئله‌رو خبط و خطا بدونیم البته!) اما در هر حال و قطعا و یقینا می‌بایست پاسخگو باشه در مقابل اعمالش. وسوسه‌ای بوده و نیازی؛ حاصلش شده این؛ تاوانش هم قانون‌گزار کشور مربوطه تخصیص یک‌چهارم از درآمدش رو دونسته. به همین سادگی! وقتی از چراغ قرمز عبور کردی؛ در ایران n تومن و در اروپا n یورو جریمه می‌پردازی؛ جریمه‌ی شل بودن بند تنبون یا به‌قول شما «ساده‌لوحی» یا هر اسمی که روش بذاریم، مشخصه و نیازی به توجیه و صغری‌کبری‌چینی نداره. دنده‌اش نرم.. بده و خلاص. ماشاءلله 80 میلیون قاضی و کارشناس دور هم جمع شده‌ایم و صبح تا شب جای پرداختن به خویش و دایورت این‌ها به همون جای شایسته و بایسته‌اش(!)، کارمون شده خاله‌زنک‌بازی و قضاوت دیگرون و مباحثه درباره چگونگی و چرائی رفتارهای چند صد تا اصطلاحاً سلبریتی (از رنگ رژ لب فلانی گرفته تا میزان سفتی زیپ تنبون بهمانی).. بالاخره باید یه جوری اذهان‌مون منحرف شه (بخونید، منحرفش بکنن) دیگه!
    • بنام DE ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      کلا حس خاله زنک بازی ما ایرانیها بسیار قویه. روزانه هزارتا از این شکایتها از افراد مشهور میشه. باور کنید یا نه، اکثرا پای یه زن اهل اروپای شرقی در میونه! اما دریغ از حس حرافی و خاله زنک بازی ایرانی😒😏 حس می‌کنیم که پسر پیامبریم و در مرکز جهان ایستاده ایم، پس باید در مورد همگان حکم کنیم.
    • عبدل آبدوغ IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      کارش که کار اشتباهییه حالا هر دلیلی که میخواد داشته باشه چه گولش داده باشند چه نداده باشند. ولی به من و شما هم ربطی نداره! فقط این که میام توی نظرات هی سربه سر شما ها میزارم چون خیلی علافید! خوب ازون دختر پولداره حامله می‌شد.😂 نظراتتون رو که میخونم یکم تعجب می کنم، گاهی هم از خنده میخوام بترکم!
    • عبدل آبدوغ خطاب به بنام IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      البته درسته که این‌ها آدم‌های علافی هستند و دائما درحال قضاوت کردن دیگران ولی یکسری هم مثل شما هستند که نسنجیده میاند اینجوری نظر میدن که از کجا معلوم؟ شما از کجا میدونید؟ فلان و فلان!! میدونید در هر صورت به من و شما هیچ ربطی نداره ولی این توضیح رو به شما میدم: این چیزی نیست که آدم از خودش بسازه چون سردار آزمایش روسیه رو قبول نداره میتونه بره روی هر نقطه این کره خاکی که دوست داره آزمایش بگیره! این که دختره پاکه یا ناپاکه نه ما میدونیم نه اصلا به ما ربطی داره! این وسط یکسری هستند که حتما انگار مجبورشون کردند که بیان و لاپوشونی کنند. خب چیکارشون دارید بزارید هی حرف بزنند تا خسته شن! و این که ما در عصر اینترنت هستیم پس = بنام = ما رو احمق حساب نکن شما داری میگی ایرانی ها اینجورن آنجورن ولی خودت هم به نوعی مثل اون ها عمل میکنی
  • کوچ IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    یه نفر از این غلطا میکنه از تیم ملی خط نمی خوره بعد یه نفره دیگه برای گفتن یه جمله دوتا از بازی های تیم ملی رو از دست میده تاسف بر انگیزه
  • محمدطاها IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    هر کی خربزه‌ میخوره پای لرزش میشینه🤗😉سردار وقتی دنبال عشق و حااال بودی باید فکر‌ این روزها رو هم میکردی لامصب بچه‌تو‌ گردن بگیر،لااقل از لحاظ مالی ساپورتش کن ولش کردی به امان خدااا😏 پدر سوخته چقدر با نمکه، یه کمی شبیه باباشه مخصوصا از گوش هاش میشه فهمید که دختر سردار آزمونه😂😂😂
  • ... IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    سردار باید بچشو نگه داره اون ک گناهی نکرده.خیلی در تعجبم تو ایران دادگاهی نشده.ب هر حال بنظرم شبیهشه و بامزه.ماتاهمین الان از پارسال نزدیک 60 ملیون تومن خرج کردیم بچهمون نگرفت.قربون خدا برم.انشاله برای ما دعا بفرمایید بچه سالم خدا بهمون بده
  • داش فر IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    تست DNA نشون داده که بچه مال این پیرمرد پرحاشیه هست، اگرچه به تست هم نیاز نبود. گوش های بل بچه کاملا شبیه گوش های این پیرمرد پرحاشیه هست که زیر موهاش قایم می کنه.
  • کاف IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    این بچه خودشو گردن نمیگیره.نتایج مفتضحانه تیم ملی رو میخواد گردن بگیره که از پکیج بدن حمایت میکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی