نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
خط حمله استقلال وحشتناک شده است/ اقدامات آجرلو برای باشگاه تبعات دارد/ حضور یک بازیکن برای ساپینتو غنیمت است
منبع: برنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک سابق آبی‌ها اعتقاد دارد استقلال روی قدرت بالای خط حمله خود نتیجه گرفته است.

میثم منیعی درباره بازی استقلال مقابل مس کرمان اظهار داشت: پیروزی بسیار دلچسبی بود و دومین ۳ امتیاز به حساب استقلال واریز شد. به هر حال امسال فصل متفاوتی است و همه تیم‌ها حسابی انگیزه دارند. سطح لیگ امسال بالا است و همه با انرژی مقابل استقلال قرار می‌گیرند. به مرور زمان استقلال به وحدت تیمی و تاکتیکی خواهد رسید تا بتواند قهرمانی دوم را به دست آورد.

وی درباره روند فنی ساپینتو در ۲ هفته اخیر گفت: بازیکنان زیادی به تیم امسال اضافه شده‌اند و قطعا در زمینه تاکتیکی نیاز به زمان وجود دارد تا ساپینتو بتواند همه توانش را نشان دهد. به نظرم تا این لحظه خلاقیت بازیکنان بیشتر تاثیرگذار بوده و با کمک آن امتیاز گرفته‌ایم.

هافبک چپ اسبق آبی‌پوشان درباره پست خود در تیم فعلی عنوان کرد: استقلال امسال با شیوه‌ای متفاوت بازی کرده. از سمت چپ و راست، آبی‌ها کمتر حمله کرده‌ند و بنای کار بیشتر روی بازی مستقیم بوده. دلیل آن هم خط حمله وحشتناک استقلال است که قدرت زیادی دارد. احساس می‌کنم به دلیل همین بازی مستقیم، استقلال از جناحین کمتر حمله کرده است.

منیعی درباره انتخاب بهترین بازیکن استقلال در زمین گفت: همه بازیکنان در قواره استقلال بازی کردند و همه خوب بازی کردند. نمی توانم یک نفر را به عنوان بهترین بازیکن انتخاب کنم.

او در خصوصو درخشش قایدی گفت: او بازیکنی سرعتی است و با ورودش روند را تغییر می‌دهد. حضور او در استقلال غنیمت است و از این بابت خوشحالم.

پیشکسوت آبی‌پوشان در پایان تصریح کرد: از روزی که آقای آجورلو روی صندلی مدیریت نشسته، تمام تلاشش را کرده تا حق استقلال را بگیرد. حقی که در بخش های مختلف سال‌ها از استقلال گرفته شده. این مساله قطعا برای استقلال تبعات دارد. امیدوارم هواداران از آقای آجورلو حمایت کنند. صدا و سیما جز پخش زنده از برنامه‌های دیگر هم درآمد دارد و به نظر می‌آید در این زمینه لجبازی صورت گرفته که امیدوارم ماجرا ختم به خیر شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    بگیر بشین بابا..خط حمله وحشتناک شده ...یک هیچ بردن دیگه اینهمه قر و اطوار نداره..
    • رضا IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      چیه ؟واقعیت تلخه
    • رضایاک اصلی IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      نه از لحاظ قیافه میگه😂😂😂
    • تاجی IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      برید تو بازی با مس ببینید استقلال مدام در حال پاس رو به عقب و دروازه خود هست ... فوتبالیش این یعنی این که تیم هیچ برنامه ای برا حمله نداره و نمیدونه باید چیکار کنه ... این اصلا خوب نیست
  • آبی رنگ عشقه IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    کلا یک فصل برای استقلال بازی کردی که همچین به درد تیم هم نخوردی حالا شدی پیشکسوت استقلال هی تعریف الکی میکنی ؟ کدام وحشت؟ دیروز جونمون رسید تا یک گل زدیم.
  • خلیل مهاجر IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    استقلال در مقابل مس کرمان بهتر از بازی ملوان ظاهر شد و در کنترل توپ و دفاع و باز پس گیری توپ عملکرد بهتری از خود نشان دادند اما آرایش تیمی نیمه اول که شباهت زیادی به چیدمان مقابل ملوان در ۴۵ دقیقه اول داشت موفق به خلق موقعیت خاص و گل زنی نشد. امیدوارم با عملکرد خوبی که از ساختار دفاعی استقلال در این بازی شاهد بودیم هر چه زودتر شاهد درخشش سیستم هجومی ساپینتو باشیم.
  • سیامک IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    باشہ تو گفتی مردم ھم باور کردن ۔خوشبختانہ شرایط پاچہ خواری و مالش در باشگاہ برای شما فراھم ھست ۔خط حملہ با این ھمہ پول کہ دادہ شدہ شرایطش ھمین برد ھای زورکی ھست اونم مقابل تیم ھای ضعیف لیگ ۔کمتر حرف بیخود بزنید ۔مردم خودشون شعور دارن خیلی بھتر شما و عدہ ای سیاھی لشکر باشگاہ و بھترہ شرایط تیم را با ھزینہ ای کہ شدہ بزاری کف ترازو بعد راجب قدرتش حرف مفت بزنی ۔
    • حسن IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      آخه چرا يه عده از شما اينقدر عقده اي و كوته بين هستيد. حالا چرا اينقدر بهت فشار اومده از توصيف خط حمله با كلمه ي خطرناك. آدم عاقل واقعيت رو قبول ميكنه بدون تعصب پوچ. چي باعث اينهمه فشار روحي ميشه وقتي در برابر واقعيت قرار ميگيري؟
  • روشم تاجی IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    با بخش،اول موافق نیستم استقلال در فاز هجومی خوب نبود اما مطمئنا در آینده بهتر خواهد شد اما در مورد آقای آجر لو باید گفت که بهترین مدیربعد از انقلاب بوده است و ثمره تلاش‌های ایشان به زودی به بار خواهد نشست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی