نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
عجیب‌ترین تصویری که از یک مسابقه فوتبال دیده‌اید/ مسابقه‌ای که ۴ ساعت و نیم طول کشید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک مسابقه فوتبال لیگ برتر اوکراین (UPL) در لویو به دلیل به صدا درآمدن آژیر خطر حملات هوایی در ورزشگاه اسکیف شهر لویو، ۴ دفعه متوقف شد.

فوتبال در روز سه‌شنبه، برای اولین بار پس از حمله روسیه، به اوکراین برگشت. آژیر خطر یکی از اقدامات امنیتی است که برای در امان نگه داشتن جان بازیکنان و کارکنان اوکراین در نظر گرفته شده است. بازی روز چهارشنبه بین رخ لویو و متالیست خارکیف، که متالیست با نتیجه ۲-۱ پیروز شد، تنها بازی لیگ بود که تحت تاثیر آژیرهای آن روز قرار گرفت.

لیگ برتر اوکراین در ایمیلی به سی‌ان‌ان گفت: «اقدامات امنیتی اولویت اصلی برای ما است، بنابراین هر دو تیم باید طبق پروتکل‌های ایمنی موجود هر بار که صدای آژیر به صدا درمی‌آید بازی را متوقف کرده و به پناهگاه می‌رفتند. به همین دلیل زمان کلی مسابقه ۴ ساعت و نیم طول کشید.»

تساوی بدون گل شاختار دونتسک و متالیست ۱۹۲۵ خارکیف در روز سه‌شنبه در کیف، آغاز مجدد لیگ برتر را در این کشور رقم زد، اگرچه فوتبال اوکراین در حال حاضر بسیار متفاوت از قبل به نظر می‌رسد. لیگ اقدامات امنیتی متعددی را برای اطمینان از ایمنی بازیکنان و کادرفنی اجرا کرده است. علاوه بر آژیرهای حمله هوایی، پناهگاه‌های بمب در نزدیکی استادیوم‌ها ساخته شده و هیچ هواداری اجازه ورود به ورزشگاه‌ها را ندارد. به گفته آندری پاولکو، رئیس اتحادیه فوتبال اوکراین، بازی‌ها به دلایل ایمنی در کیف و مناطق اطراف آن برگزار می‌شود.

داریو سرنا، مدیر فوتبال شاختار دونتسک، روز چهارشنبه پس از تساوی ۰-۰ مقابل متالیست ۱۹۲۵ خارکیف، به سی‌ان‌ان گفت: «قبل از بازی فقط دعا می‌کردیم تا ۹۰ دقیقه صدای آژیر را نشنویم و مجبور به توقف بازی نشویم. نتیجه خوبی نبود، اما هواداران و مردم اوکراین بسیار خوشحال هستند، زیرا فوتبال را دوباره شروع کرده‌ایم.»

آندری شوچنکو می‌گوید ورزش نقش مهمی در متحد کردن مردم کشورش دارد. او در مورد چشم‌انداز بازگشت فوتبال داخلی به سی‌ان‌ان گفت: «این موضوع برای مردم کشور و برای بقیه جهان بسیار مهم است، ما می‌توانیم این پیام را ارسال کنیم که اوکراین همین جاست. حتی اگر درگیر جنگ در کشورمان باشیم می‌خواهیم مبارزه کنیم، زیرا دلمان می‌خواهد مانند کشورهای دیگر زندگی نرمال داشته باشیم.»

متالیست خارکیف - روخ لویو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی