نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷
۹ |
۵
استادیوم آزادی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چند سالی بود به رغم همه کم و کاستی‌ها در ورزشگاه آزادی لااقل چمن سبز و یکدستش «چشم‌نواز» بود که به لطف مدیران توانمند چند هفته ای است «مخ‌نواز» شده است!

آرش محمدی؛ پنجشنبه ورزشگاه آزادی رنگ و بوی متفاوتی داشت. مملو از تماشاگر که حضور هواداران زن هرچند محدود زیبایی آن را دوچندان کرده بود. اما امان از خرابی‌های ورزشگاه آزادی که در تصاویر ارسالی حسابی تو ذوق می‌زد. مهمترین دارایی فوتبال ملی ایران نه تنها سکو و صندلی درست و حسابی ندارد بلکه چمن آن هم در حال زرد شدن است. 

چند سالی بود به رغم همه کم و کاستی ها در ورزشگاه آزادی لااقل چمن سبز و یکدستش «چشم نواز» بود که به لطف مدیران توانمند چند هفته‌ای است «مخ نواز» شده است! جالب اینجاست مدیریتی که حتی توان سبز نگه داشتن چمن آزادی را ندارد ماه‌ها مدیریت استقلال را برعهده داشت.

این حقیقت مضحک ورزش به ویژه فوتبال ماست که مدیران تکراری در چرخه‌ای ثابت مدام در گردشند و کسی هم نمی‌پرسد اینها چه دستاوردی از خود بر جای گذاشتند که اینچنین بین پست‌ها و سمت‌ها دست به دست می‌شوند؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناش IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    ببندید در این فوتبال بی ارزش رو بخدا قسم دیگر لیگ ایران رو نگاه نمیکنم همش جنگ کنار زمین وهمش توهین وفحاشی کادر فنی بخدا تعطیل کنید ونونتون رو از جای دیگر دربیارید...
  • حنیف IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    وقتی آقای مددی که استقلال رو به خاک سیاه نشوند رو با فشار به حق هواداران برکنار کردن واسه اینکه بیکار نباشه آوردن مسئول استادیوم آزادی گذاشتن که حال روز این ورزشگاه که تنها آبروی فوتبال ما بود وضعیت افتضاح چمن و بقیه جاهای این ورزشگاه مشخص ایشون چه کارایی دارن
  • علیرضا،علینقی،با افتخار،یه،سرخ!!۵۰،ساله،باتعصب! GB ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    این ضرب المثل را خوب،تحلیل کنید:از نهار معلومه که،شام،چیه؟!!!!!!!! اخه عزیزان ایرانی!،وقتی که مدیران بالادستی،همیناهستن که وضع مردم وکشور واب وبرق ونفت ودوستان خارجی!حکومت همه از بین کشورهای توسعه‌یافته ای مثل:کشورهای افریقایی گرسنه ولبنان ویمن ودیکتاتوری هایی مثل، سوریه!،و...ومخوفترین کشور بسته وعقب مانده ای چون کره شمالی که مردمش،علفخوارشده اندوالبته،ارباب بزرگ،پوتین!وچین کمونیست،میباشد !!،دیگر از مدیران رانتی ووابسته ای چون،مددی،چه انتظاری،میتوان،داشت!!از نهار معلومه،شام،چیه؟!!داداش من!!!!!!!!!
    • بهنام IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
      آفرین؛ خوب گفتی امان از این مدیران رانتی...
  • ابرام US ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    شنیدم مدیری بشد جابجا...تو گویی از اول بدی نا بجا ================================================================================================= زشلتاق و قمپز٬..زدی لاف از دا نش و از حِکمَ ================================================================================================= من آنم که مادرید هم بوده ام...«لاپورتا» و «پرز» را بسی دیده ام ================================================================================================= «لاپورتا» که آمدبه پا بوس من...بهمراه «پرز» شا دمان در چمن ================================================================================================= بگفتند فلانی دمت گرم باد...عجب بر تو آزرم باد ================================================================================================= «شوالیه» چون ما وقع را شنید...بهمراه «قندل» ز جایش پرید ================================================================================================= بگقتا « مَدي» از که ما کمتریم؟ ... زمین شماره ۲ را می خریم
  • بهنام IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    جالبه مددی شده مدیر ورزشگاه آزادی فتحی هم شده مدیر ورزشگاه انقلاب. یعنی به خاطر خرابکاری‌هاشون تو استقلال تشویق هم شدن!!!
  • رضا IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    ایران واقعا جالبه. خوب کار کنی خونه نشین میشی. بد کار کنی جایزه میگیری. عین همین مددی
  • فریبرز IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    بی خیال بابا... چه توقعاتی دارید... تمام این مملکت همینه
  • آیدین IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    عالی بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی