نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
۱
پاسخ عجیب سرمربی پورتو در خصوص جانشین طارمی/ یک «مرد» را جای او انتخاب کردم!
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کونسیسائو در نشست خبری پیش از بازی با ریوآوه گفت: متأسفانه ما نمی‌توانیم روی مارکو گروویچ که آسیب دیده است حساب کنیم. وضعیت طارمی در تردید است.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در بازی هفته گذشته مقابل اسپورتینگ لیسبون مصدوم شد و از آن زمان، همراه با تیم تمرین نکرده است. پورتو در حالی فردا شب در هفته چهارم لیگ پرتغال به مصاف ریوآوه می‌رود که طارمی تا روز گذشته زیر نظر کادر پزشکی پورتو بود.

با این حال «سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو اطمینان دارد که طارمی از نظر فیزیکی می‌تواند در دسترس باشد.

کونسیسائو در نشست خبری پیش از بازی با ریوآوه گفت: متأسفانه ما نمی‌توانیم روی مارکو گروییچ که آسیب دیده است حساب کنیم. وضعیت طارمی در تردید است. این هفته برای او سخت بود و فردا (یکشنبه) چون صبح تمرین داریم، خواهیم دید که شرایطش چگونه خواهد بود، اما مطمئنم او می‌تواند از نظر فیزیکی در دسترس باشد. سپس بسته به اینکه چه چیزی را برای بازی تعریف می‌کنم، حضور یا عدم حضورش در ترکیب مشخص می‌شود.

سرمربی پورتو در پاسخ به این سئوال که تیمش بدون طارمی این مهره کلیدی در خط حمله چطور بازی خواهد کرد؟ افزود: زمانی که طارمی در بازی آخر تعویض شد، بازیکنی که به جای او [گالنو] وارد زمین شد، پاسخ بسیار خوبی داد. در واقع خیلی‌ها او را مرد بازی می‌دانستند. بنابراین ما عادت کرده‌ایم که با یازده بازیکن با کیفیت بازی را شروع کنیم و چند نفر دیگر روی نیمکت داشته باشیم که می‌توانند به ما کمک کنند.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جواد IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    همچین میگه مرد بجاش آوردم انگاری ما انتظار داشتیم زن بیاد خخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی