نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
تن‌هاخ تکلیف رونالدو را روشن کرد/ حرف‌های مهم سرمربی هلندی در مورد کریستیانو
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اریک تن‌هاخ سرمربی منچستریونایتد در مورد کریستیانو رونالدو و وضعیت آینده او صحبت کرد.

اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد اعتقاد داشت تیمش شایستگی بردی پرگل‌تر از ۱-۰ را مقابل ساوتهمپتون در هفته چهارم لیگ برتر انگلیس داشته است.

در این بازی اریک تن‌هاخ، سرمربی شیاطین سرخ، بار دیگر کریستیانو رونالدو را نیمکت‌نشین کرد و او را در دقیقه ۶۸ به جای جیدن سانچو به میدان فرستاد. ضمن اینکه کاسمیرو، ستاره برزیلی جدید یونایتد هم در دقیقه ۸۰ اولین بازی‌اش را برای این تیم انجام داد. برونو فرناندش در دقیقه ۵۵ تنها گل مسابقه را به ثمر رساند. به این‌ترتیب دومین پیروزی متوالی منچستریونایتد پس از برد خانگی هفته گذشته‌شان برابر لیورپول به‌دست آمد و این تیم با ۶ امتیاز به رده ششم جدول صعود کرد.

اریک تن‌هاخ در پایان بازی گفت: «نیمه اول سه شانس خوب گلزنی داشتیم و از شکل بازی تیم راضی بودم. تیم همانطوری بازی می‌کرد که دوست داشتم. با پاسکاری‌های زیاد و ارسال توپ‌های بلند به کناره‌ها سعی داشتیم موقعیت گل خلق کنیم. معتقدم هنوز می‌توانیم بهتر شویم و کنترل بیشتری روی توپ و میدان داشته باشیم. روز به روز بهتر می‌شویم و فاصله زیادی با تیم ایده‌آلم نداریم.»

تن هاخ در مورد گل برونو گفت: «گل بسیار خوبی زد ولی گل نتیجه تلاش تیمی بود. این اولین گل فصل برونو بود و برایش خوشحالم. ضربه تمام‌کننده او عالی بود.»

مربی هلندی در مورد جدایی احتمالی رونالدو و احتمال خریدهای جدید هم گفت: «نمی‌توانم در مورد رونالدو چیزی را با اطمینان بگویم اما روی رونالدو برنامه‌ریزی کردیم و پایبند به برنامه خود هستیم. ما اگر بازیکن خوبی در دسترس باشد، برای خرید او اقدام خواهیم کرد البته نه برای پست مهاجم تا وقتی که لازم نباشد. تا ثانیه پایانی نقل و انتقالات، همه چیز را تحت نظر خواهیم داشت.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Hasan IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    عددی نیستی ک بخای درمورد رونالدو صحبت کنی
    • 23 IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
      اونم فهمید☹️
    • احمد IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
      وبعدازفهمیدن گفت چشم حتمامن عددی نیستم
    • Tiam US ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
      دهنت رو ببند ، اینجا منچسترِ و سرمربی داره ، تن هاخ گودرت داره رونالدو رو نیمکت نشین میکنه ، توام اگه ناراحتی فشار بخور🗿
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    متاسفانه عصر رونالدو به پایان رسید 😔

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی