یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
۰ |
۵
سردار آزمون
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لورکوزن روز گذشته درحالی موفق به کسب نخستین پیروزی در فصل جدید شد که سرمربی این تیم دست به تغییری بزرگ زد.

تیم فوتبال لورکوزن روز گذشته در یک بازی برتر توانست میزبان خودش ماینتس را با نتیجه سه بر صفر از پیش رو بردارد تا به نوعی از بحران سه هفته اول این تیم رها شود.

این پیروزی روحیه‌بخش لورکوزنی‌ها که با نیمکت‌نشینی ۸۰ دقیقه‌ای سردار آزمون همراه بود در شرایطی رقم خورد که جراردو سیوانه سوئیسی برای کسب آن دست به تغییری ویژه زد. "تفاوتی" که او در نشست خبری پس از مسابقه هم روی آن تاکید ویژه‌ای داشت، تغییر آرایش بازی این تیم از ۴۲۳۱ به ۳۵۲ بود. جایی که شیرها به جای سیستم محبوب سرمربی، این بار به تبع عملکرد ضعیف تیم در بخش تدافعی در سه مسابقه گذشته، با سه دفاع فول‌بک به زمین آمدند و فریمپونگ را در پست وینگ‌بک بازی دادند.

بازیکنی که در ۵۱ بازی گذشته برای لورکوزن دو گل به ثمر رسانده بود، این بار در یک بازی دو گل زد تا تغییر طلایی سیوانه محسوب شود.

سرمربی سوئیسی، در نشست خبری پس از این مسابقه گفت: ما موفق شدیم چهره‌ای متفاوت نشان دهیم و انرژی متفاوتی را به زمین بیاوریم. در چند بازی گذشته وضعیت دفاعی اینطور نبود. با این حال در شرایط ما، مناسب بود که بیشتر روی خط دفاعی تکیه کنیم. ما از امتیازات بسیار خوشحالیم، آنها به ما اعتماد به نفس می‌دهند و ما می‌توانیم با خوش‌بینی بیشتری به آینده نگاه کنیم.

منظور سیوانه از آینده احتمالا بازی برابر فرایبورگ است که به نظر می‌رسد با توجه به جواب دادن سیستم سه دفاعه، در آن مسابقه هم سرمربی سوئیسی از همین آرایش و ترکیب استفاده کند.

سردار آزمون قربانی تغییر سیستم سوئیسی شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی