نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
وحید امیری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طبق اساسنامه حضور وحید امیری در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال غیرقانونی خواهد بود!

با اعلام آمادگی احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در مجمع انتخاباتی این فدراسیون قانونا حضور سایر کاپیتان های تیم ملی در این انتخابات خلاف مفاد مندرج در اساسنامه فدراسیون فوتبال است و تنها فردی که می تواند طبق اساسنامه در انتخابات روز هشتم شهریورماه شرکت داشته باشد، احسان حاج صفی است.

برابر ماده ۲۲ اساسنامه فدراسیون فوتبال بند "ک" کاپیتان های اصلی (در صورت عدم امکان دعوت از کاپیتان اصلی، کاپیتان دوم) کلیه تیم های ملی فوتبال، فوتسال،فوتبال ساحلی (آقایان و بانوان) در رده بزرگسالان به عنوان نمایندگاه بازیکنان. مجموعا شش نفر هر کدام با یک حق رای.

با استناد به این بند و اعلام آمادگی احسان حاج صفی قانونا بایستی دبیرکل فدراسیون فوتبال دعوت نامه شرکت در مجمع را برای احسان حاج صفی صادر نماید تا او به عنوان یکی از شش نفر مورد اشاره در این بند اساسنامه در انتخابات روز هشتم شهریورماه شرکت کند و چنانچه بر اساس اظهارات میرشاد ماجدی، وحید امیری به عنوان کاپیتان تیم ملی در جلسه انتخابات روز هشتم شهریورماه در جلسه مذکور حضور پیدا کند یک تخلف محرز انتخاباتی رخ داده و کمیته بدوی انتخابات می تواند نسبت به این مساله واکنش نشان دهد چرا که برابر قوانین و مفاد مندرج در اساسنامه اولویت حضور با کاپیتان اول تیم ملی است. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی