نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۲ تصمیم عجیب ستاره استقلالی؛ بازیکنی که از چاله به چاه افتاد!
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بدون شک پایگاه اجتماعی نیازمند بین هواداران سپاهان قابل‌مقایسه با مظاهری نیست و همین مسئله کار رشید را سخت خواهد کرد.

رشید مظاهری سال‌هاست که از جلد آن دروازه‌بان خوب و استاندارد بیرون آمده و به یک گلر پرحاشیه و نه‌چندان مطمئن تبدیل شده است. او تراکتور را بدجوری رها کرد و به استقلال پیوست. در استقلال هم که حتما خاطرتان هست چه اتفاقاتی رخ داد؛ درگیری با محمود فکری و فرهاد مجیدی و بعد از آن حضور در سپاهان. رشید که ابتدای عضویت در سپاهان فکر می‌کرد همه مشکلاتش حل شده، خیلی زود شروع کرد به طعنه زدن به سبک بازی تیم سابقش؛ آنچه هواداران استقلال را دلخور کرد. با این حال خیلی زود روزهای بد او از راه رسید و مخصوصا در لیگ قهرمانان آسیا به هیچ توپی نه نگفت. فصل جدید با تغییر مربی می‌توانست برای او شفابخش باشد، اما اینجا هم اوضاع خوب پیش نرفت.

مظاهری در ۲هفته ابتدایی لیگ بیست‌ودوم مرتکب ۲اشتباه بزرگ شد و در هر ۲مورد خوش‌اقبال بود که تیمش هزینه هنگفتی نپرداخت. او در بازی با استقلال در حالی بیرون از محوطه جریمه ریسک بازی با توپ را به جان خرید که جعفر سلمانی توپ را از این دروازه‌بان گرفت. داور البته با اعلام خطا، رشید را نجات داد، هرچند برخی کارشناسان داوری عقیده داشتند خطایی رخ نداده است. مظاهری هفته دوم برابر نساجی هم همین اشتباه را تکرار کرد و این بار خطای واضح‌تر داوری به فریاد او رسید. این دروازه‎بان قطعا باید به‌خاطر خطا روی مهاجم نساجی بعد از لو دادن توپ اخراج می‌شد، اما داور در سوت خودش ندمید و باز هم سپاهان در امان ماند. بعد از این ۲اشتباه بزرگ بود که خبر بازگشت پیام نیازمند به سپاهان منتشر شد؛ گلر جوان و محبوبی که نسبت به رشید نوسان کمتری هم دارد.

بدون شک پایگاه اجتماعی نیازمند بین هواداران سپاهان قابل‌مقایسه با مظاهری نیست و همین مسئله کار رشید را سخت خواهد کرد. باید دید انتخاب مورایس کیست و او در ادامه به کدامیک از دروازه‌بان‌هایش بیشتر اعتماد می‌کند، اما به‌طور کلی مسیری که مظاهری در این مدت پیمود، چندان ایده‌آل نبود. او اعتماد تراکتوری‌ها و استقلالی‌ها را از دست داد و از یکه‌تازی در تبریز و رقابت با حسین حسینی افول‌کرده در تهران، به جایی رسید که شاید در ماه‌های منتهی به جام‌جهانی ناچار شود از روی نیمکت نمایش‌های نیازمند را تماشا کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • امید IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    اخه مقصرخودشه خیلی سوتی میده بازی باپاش ضعیفه پاسش میدن یه استپ نمیتونه بکنه تازه بازیکنم میخواد دیریبل بزنه معلومه صداهواداردرمیاد
  • رضایاک اصلی IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    کیسه واقعا بازیکنای فوتبالا نابود میکنه..
  • حسن IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    خدایی شانس آورده که امسال میخوان سپاهان رو قهرمان کنن والا حداقل ۲ بار دروازه اش باز شده بود البته با پنالتی
    • علی IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      بروعامو نگو.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی