نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
تهدید ستاره فوتبال با اسلحه توسط دوستان دوران کودکی‌/ آن‌ها عضو باندی سازمان‌یافته هستند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پل پوگبا هافبک پیشین منچستریونایتد و فعلی یوونتوس مدعی شده که هدف باج‌خواهی ۱۱ میلیون پوندی توسط دوستان دوران کودکی‌اش قرار گرفته است.

برادر پل پوگبا، ماتیاس پوگبای ۳۲ ساله، به طرز عجیبی در ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که به زودی اطلاعاتی را منتشر خواهد کرد که بر محبوبیت برادرش در سطح جهان تاثیر خواهد گذاشت. پل پوگبا پلیس را در جریان توطئه و باج‌خواهی قرار داد و گفت که این گروه از او پول می‌خواهند.

منابع قضایی پاریس روز یکشنبه تایید کردند که تحقیقاتی در زمینه «تلاش به زورگیری در یک باند سازمان یافته» آغاز شده است. یک منبع به رسانه فرانسوی «فرانس اینفو» گفت که دوستان دوران کودکی این فوتبالیست به عنوان مظنون معرفی شده‌اند.

ستاره سابق منچستریونایتد اعلام کرد که دوستان دوران کودکی‌اش و دو مرد کلاهدار مسلح او را به آپارتمانی در حومه پاریس کشاندند، این گروه او را متهم کرده‌اند به اینکه از وقتی فوتبالیست حرفه‌ای شده به آنها کمک مالی نکرده و به همین دلیل درخواست ۱۱ میلیون پوند (۱۳ میلیون یورو) کرده‌اند. پوگبا همچنین گفت که در ماه آوریل در منچستر و ماه جولای در زمین تمرینی یوونتوس بارها باج‌خواهان را دیده است.

بازیکن یووه به بازرسان گفت که همیشه مشتاق کمک به دوستان دوران کودکی خود بوده و تنها باری که به آنها کمک نکرد در ماه ژانویه بود که با یکی از آنها اختلاف پیدا کرده بود. ستاره فوتبالی پس از اینکه متوجه شد دوستش از کارت اعتباری او مبلغ ۱۷۰۰۰۰ پوند (۲۰۰۰۰۰ یورو) سرقت کرده، او را از خانه بیرون کرد.

ماتیاس، برادر پل، در ویدئویی او و ایجنتش رافائلا پیمنتا و کیلیان امباپه را هدف قرار داد. مادر پل پوگبا و وکیلش «یئو موریبا» با پیمنتا همکاری کردند تا پاسخی به ادعاهای ماتیاس ارائه دهند. آنها گفتند: «اظهارات اخیر ماتیاس تعجب‌آور نیست و برایمان تازگی ندارد. آنها عضو باندی سازمان‌یافته برای اخاذی از پل پوگبا هستند. مقامات در ایتالیا و فرانسه یک ماه پیش از موضوع مطلع شدند و در حال بررسی شرایط هستند.»

تهدید ستاره فوتبال با اسلحه توسط دوستان دوران کودکی‌/ آن‌ها عضو باندی سازمان‌یافته هستند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی