نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
واکنش کاندیدای فدراسیون فوتبال به ماجرای برکناری یا ابقای اسکوچیچ؛ اگر من رئیس شدم.../ پول سرمربی جدید تیم ملی را از کجا بیاوریم؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

عزیزالله محمدی کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال گفت: وقتی لیگ را اداره می‌کردم، روزنامه‌ها به شوخی یا جدی می‌نوشتند فدراسیون را فلانی از سازمان لیگ اداره می‌کند.

عزیزالله محمدی رییس سابق سازمان لیگ که این روزها وارد کارزار انتخابات فدراسیون فوتبال شده و در رقابت با تاج و ماجدی، تلاش می‌کند که بر کرسی ریاست فدراسیون بنشیند، در فاصله ۲۴ ساعت تا انتخابات فدراسیون، اظهارات جدیدی را انجام داده که در ادامه می خوانید:

*بعد از اینکه از سازمان لیگ رفتم، در اتحادیه فوتبال کنار فوتبال بودم. دوره قبل انتخابات فدراسیون هم دوستان گفتند بیا، من زمینه را فراهم ندیدم. گفتم آقای عزیزی‌خادم که جوان است شاید کاری کند اما الان وضعیت فوتبال را خیلی نابسامان دیدم. دوستانی از اهالی فوتبال، بعضی اعضای مجمع، پیشکسوتان و... با ما ملاقات کردند و من هرچه فکر کردم دیدم با توان مدیریتی‌ام که از ۲۷ سال پیش در فوتبال هستم، می‌توانم کاری کنم. ایران اولین کشوری بود که آیین نامه حرفه‌ای‌سازی را در دوره من نوشتیم و تحویل ای اف سی دادیم.

*من مستقل آمدم و به درخواست اهالی فوتبال آمدم و برای اصلاح و تغییر فوتبال آمدم. توانش را هم دارم و اگر یادتان باشد وقتی لیگ را اداره می‌کردم، روزنامه‌ها به شوخی یا جدی می‌نوشتند فدراسیون را فلانی از سازمان لیگ اداره می‌کند. توان مدیریتی ما خوب است و همچنین نفراتی که می‌خواهیم استفاده کنیم. من حتی از مخالفان خودم هم می‌خواهم استفاده کنم و این شعاری نیست و من در سازمان لیگ هم که بودم، یک نفر را هم بیرون نکردم. من سه شرط دارم؛ تعهد کاری داشته باشند، راستگو و صادق باشند و دست‌پاک باشند. نه فقط پیشکسوتان، بلکه ما انقدر جوان داریم که می‌توانند کمک کنند.

واکنش کاندیدای فدراسیون فوتبال به ماجرای برکناری یا ابقای اسکوچیچ/ اگر من رئیس شدم.../ پول سرمربی جدید را از کجا بیاوریم؟

*تیم ملی ما در گروهش سوم شده بود، یک مربی آمد به نام آقای اسکوچیچ. ما اولین بار در بحرین، بحرین را بردیم و با او در شرایط سخت به جام جهانی صعود کردیم. الان ۱۰۰ روز تا جام جهانی فاصله داریم، هر بار علیه سرمربی صحبت می‌کنند. ما باید از بازیکنان استفاده کنیم؛ در گذشته اینطور بود که وقتی کاپیتان تیم ملی لژیونر بود، کاپیتانی که در لیگ برتر بود، برای این مراسمات دعوت می‌شد. اما اصلا من بازیکن چه کار دارم که چه کسی رئیس فدراسیون می‌شود؟ سرمربی چه کسی می‌شود؟ ما باید سرباز باشیم.

*از آقای اسکوچیچ برنامه خواهم گرفت تا ببینیم در جام جهانی چگونه موفق خواهیم شد. فوتبال در سفره مردم است و مردم با فوتبال شاد و ناراحت می‌شوند؛ اگر برنامه آقای اسکوچیچ خوب بود، حتما بماند و اگر نه، باید بنشینیم حرف بزنیم که چه کنیم و چه نکنیم.  اگر همین طوری بخواهیم اسکوچیچ را برداریم باتوجه به این بدهی‌ها، باید حداقل دستمزد او را بدهیم یا ندهیم؟ بعد یکی دیگر را هم بیاوریم و پول او را از کجا بدهیم؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حسین IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    وات د فاز ، کاری به فساد تاج ندارم، ولی این عزیزالله و اون ماجدی واقعا به درد نمیخورن، میگه از اسکوچیچ برنامه میخام، خخخخ، برنامه کودک چطوره ؟برنامش کجا بود اخه، برنامش بازی مافیا در شب بازی با انگلیسه تاج بیاد کیروش رو بیاره، خلاص
  • عبدالله IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    از فولاد مبارکه اصفهان پول بگیرین.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی