نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
چرا رونالدو آبی‌پوش نشد؟/ پشت پرده صحبت‌های دو مربی درباره کریستیانو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چلسی در تابستان امسال یکی از پیشتازان برای جذب کریستیانو رونالدو بود، اما توماس توخل با این انتقال مخالفت کرد.

کریستیانو رونالدو پس از ناکام ماندن منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا مشتاق ترک منچستریونایتد است. در حالی که بسیاری از باشگاه‌ها، از جمله بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند، مجبور بودند علناً بی‌علاقگی خود به جذب این مهاجم کهنه‌کار را اعلام کنند، چلسی همواره در طول تابستان در حال بررسی انتقال او به تیمش بود.

در همین حال، به نظر می‌رسد توماس توخل در صحبتی که با رالف رانگنیک (مربی موقت شیاطین سرخ در فصل گذشته) داشت، با ورود رونالدو به تیمش مخالفت کرد.

به گزارش نشریه «تایمز» مالک باشگاه چلسی، تاد بولی، علاقه زیادی به جذب رونالدو داشت و او را بازیکنی ایده‌آل برای هدایت حط حمله ضعیف تیم می‌دید. اما توخل به نصیحت دوست صمیمی‌اش رالف رانگنیک، که گفته بود رونالدو به دلیل بی‌علاقگی به پرسینگ با سیستم چلسی جور درنمی‌آید و مناسب این تیم نیست، عمل کرد و با ورود رونالدو به تیمش مخالفت کرد.

در همین حال، اریک تن‌هاخ، سرمربی جدید یونایتد، اصرار دارد که می‌خواهد رونالدو را در این فصل در باشگاه نگه دارد، علیرغم اینکه او را یک بار دیگر در برد اخیر ۱-۰ مقابل ساوتهمپتون در ترکیب قرار نداد. سرمربی هلندی گفت: «ما با او (رونالدو) برنامه‌ریزی می‌کنیم، بنابراین می‌خواهیم بماند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی